عضو شورای شهر گفت: قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده خون های آلوده از وزارت بهداشت دستور نگیرد و در رسیدگی به این پرونده قاطعیت لازم را به خرج دهد.

خ.فیروزگرانی////قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده خون‌های آلوده از وزارت بهداشت دستور نگیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی صابری عضو شورای شهر ضمن هفته تبریک قوه قضائیه تذکری را به قوه قضائیه ارائه کرده و اظهار داشت: در تاریخ 18 /1/ 94 در هفته سلامت از وزیر بهداشت درخ است کردیم که به پرونده ملی خون های آلوده رسیدگی کند و اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که هماهنگی در بدنه وزارت بهداشت و بدنه قوه قضائیه ایجاد شده و قاضی پرونده از وزارت بهداشت در رسیدگی به آن مشکل دستور می‌گیرد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه برای اظهارات خود شاهد و سند دارم تصریح کرد: این صحبت ها را بر اساس شهادت و سند ارائه می دهم و بسیار مطمئن صحبت می کنم. 

عضو شورای شهر ادامه داد: من و همکارانم از مسئولان این پرونده اسامی مختلفی را می شنویم که در وزات بهداشت هستند و ما تا به الان ازاین افراد اطلاع نداشتیم که این نشان از اخبار جدید و هماهنگی هایی در این زمینه است.

صابری تاکید کرد: از رئیس قوه قضائیه و وزیر بهداشت درخواست دارم که به صورت جدی در این مسئله ورود کند و همانند مدیر حقوقی وزارت بهداشت دولت دهم سهل انگارانه از کناراین مشکل عبور نکنند چرا که مدیر حقوقی وزارت بهداشت در دولت دهم گفته بود: باید اتحاد مردم در این پرونده را از بین ببریم و وکیل پرونده و مردم را از هم جدا کنیم که در اینصورت دیگر باختی در پرونده نخواهد بود.

صابری ادامه داد: باید به فکر برد مردم در این پرونده باشیمو مسئله مهم این است که شکست مردم در این پرونده مساوی با باخت است و انتظار داریم که بازنگری در بررسی این پرونده انجام گیرد تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

صابری با اظهار تاسف از درصد دیه تعیین شده دراین پرونده گفت: درصدهای دیه تعیین شده توسط قوه قضائیه که یک درصد و 2 درصد است کاربرد برای سرمایه خوردگی دارد نه برای هپاتیت و ایدز.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار