عضو شورای شهر تهران گفت: به مقام شهدای غواص غبطه می‌خورم زیرا شنیده‌ام که اگر شهید در آب به شهادت برسد، مقامش از شهیدی که در خشکی شهید می‌شود، بیشتر و بالاتر است.

حیدرپور **‌بابکان ///"علیرضا دبیر"در گفت‌وگو خبرنگار احزاب وتشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، جمعیت انبوه مردمی در مراسم استقبال از شهدای غواص را مثال‌زدنی و کم نظیر ارزیابی کرد و گفت: ما جامعه ورزشکاران هم مانند همه مردم ایران استقلال، آزادی، عزت و شرف خود را مدیون رشادت‌ها و شهامت‌های شهدای عزیزمان می‌دانیم و از جان و دل بر این باوریم که اگر آن‌ها و شجاعت‌های آنان نبود، اینک ما نیز نبودیم و نمی‌توانستیم در امنیت کامل زندگی کنیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: کاری که این شهدا و دیگر شهدای انقلاب اسلامی کردند، در واقع چیزی جز یک معامله ارزشمند با خدا نبود و آن‌ها با این معامله ارزشمند جایگاهی شاخص و ممتاز در بین ملت ایران پیدا کردند.

قهرمان نام آشنای ورزش کشورمان افزود: به مقام شهدای غواص غبطه می‌خورم زیرا شنیده‌ام که اگر شهید در آب به شهادت برسد، مقامش از شهیدی که در خشکی شهید می‌شود، بیشتر و بالاتر است.

دبیر در ادامه تصریح کرد: شهدا نزد ملت ایران بسیار عظیم‌الشأن هستند و آن چه در مراسم امروز می‌بینیم تنها عزت دنیوی آن‌هاست و عزت اخروی آن‌ها را خود خداوند تضمین کرده است. مردم تهران امروز پاسخی در خور به شجاعت‌ها و شهامت‌های شهدای غواص دادند. هرچند دین شهدا بر ما دین بسیار سنگینی است و به راحتی از عهده ادای آن برنخواهیم آمد.

علیرضا دبیر در پایان با اشاره به نحوه شهادت رسیدن شهدای غواص گفت: واقعاً از این اقدام وحشیانه جز ایران ستیزی و شیعه‌ستیزی رژیم بعث عراق چه نتیجه دیگری می‌توان گفت، من به عنوان کمترین خادم ملت از یکایک مردم شریف تهران به خاطر حضور انبوه در مراسم امروز صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تشییع ، شهدا ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار