وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد سرنشینان آمبولانس مورد حمله قرار گرفته دروزی‌ها، تروریست نبودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل؛ وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد مجروحانی که در آمبولانس مورد حمله قرار گرفته دروزی‌ها که قرار بود برای درمان به اراضی اشغالی منتقل شوند، تروریست سوری نبودند.

"موتی آلموز،" سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: ما هیچ کمکی به تروریستهای جبهه النصره در 4 سال گذشته ارائه نداده‌ایم و از این به بعد هم کمکی به آنها نمی‌کنیم. تل‌آویو فقط کمک به مجروحان سوری که به نزدیکی مرز ما آمده‌اند را بر خود واجب می‌داند و به آنها کمک‌های درمانی ارائه می‌دهد. حمله اخیر به آمبولانس حامل مجروحان یک اقدام وحشیانه بود و بدون شک عوامل آن را مجازات خواهیم کرد.

"گادی ایزنکوت،" رئیس ستاد کل نیروهای دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، جلسه‌ای فوق‌العاده در همین ارتباط تشکیل داد و گفت: حمله به نظامیان اسرائیلی و مجروحان سوری غیر‌قابل پذیرش است.

"بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با محکوم کردن این حمله گفت اجازه نمی‌دهد شهروندان قانون را به دست خود اجرا کنند.

ساکنان دروزی جولان بامداد دوشنبه به یک دستگاه آمبولانس نظامی نزدیک روستای مجدل شمس حمله و سرنشینان آن را مجروح کردند. در پی این حمله یکی از تروریست‌های مجروح سوری کشته شد و دو سرباز صهیونیست زخمی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۲ تير ۱۳۹۴
بابا دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس رو میگن دروغگو کم حافظه می افته ولی حالا باید گفت دروغگو کور و کر هم شده و مثل کبک سرش رو زیر برف کرده
آخرین اخبار