یک خانواده پنج نفره صهیونیست برای پیوستن به تروریستهای سوریه راهی ترکیه شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه صهیونیستی آی 24؛ یک خانواده عرب در سرزمین‌های اشغالی همراه با سه فرزند خود که دختری کمتر از 2 سال هم میان آنها به چشم می‌خورد، در تلاش هستند خود را به تروریستهای سوریه برسانند و در گروه داعش خدمت کنند. نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شواهدی از حضور این خانواده اسرائیلی ا در ترکیه به دست آورده‌اند که در انتظار عبور از مرز و ورود به خاک سوریه هستند.

نزدیکان و بستگان این خانواده با مراجعه به نیروی پلیس اراضی اشغالی اعلام کردند پدر خانواده تحت تاثیر تبلیغات داعش قرار گرفته است و همراه با همسر و سه فرزندش راهی سوریه شدند. بستگان این خانواده از پلیس رژیم صهیونیستی خواستند با پیدا کردن آنها مانع از ملحق شدنشان به گروه داعش شوند.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این خانواده برای سفر به رومانی از این وزارتخانه مجوز دریافت کرده بودند؛ اما حالا مشخص شد در ترکیه به سر می‌برند. نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ژانویه سال جاری میلادی (دی 93) 7 اسرائیلی را به اتهام تشکیل باندی برای جذب نیروهای تروریستی دستگیر کردند. این افراد برای داعش نیرو جذب می‌کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
بی سواد خانواده عرب چه ربطی به خانواده صهیونیست دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۱ تير ۱۳۹۴
بی سواد خانواده عرب چه ربطی به خانواده صهیونیست دارد؟
آخرین اخبار