نماینده مردم کازرون گفت: مسئولان بهتر است به جای رسانه‌ای کردن معضلات و مشکلات جامعه و اثرات تحریم‌ها، توانمندی و قابلیت‌های داخلی را رسانه‌ای کنند.

"شاهین محمدصادقی" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تأکید بر نقاط ضعف از سوی مقامات کار درستی نیست، اظهار داشت: ممکن است در برخی از موارد براثر فشار تحریم‌ها، صدماتی به ما وارد شده باشد که مردم هم آنها را لمس کرده و می‌بینند ولی تأکید بیش از حد بر این اثرات درست نیست. 

نماینده مردم کازرون با تأکید بر توانایی‌های داخلی کشور تصریح کرد: با تدبیر، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های انسانی و سرزمینی خود، می‌توانیم امور خود را به خوبی اداره کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که رسانه‌ای کردن برخی مشکلات از سوی مسئولین را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: بهتر است به جای رسانه‌ای کردن معضلات و مشکلات جامعه، توانمندی و قابلیت‌های داخلی را رسانه‌ای کنیم.

محمدصادقی همچنین درباره ارتباط مشکلات داخلی کشور و تحریم‌ها علیه ایران گفت: قطعا همه مشکلات به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود چرا که اگر همه درها را کامل به روی ما بازکنند اما مدیریت و تدبیر مناسب نباشد، بازهم بسیاری از مشکلات باقی خواهد ماند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار