مسئول راه اندازی تخت های مراقبت ویژه در كشور در بازدید از 6 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راه اندازی 83 تخت ویژه در این مراکز را تایید کرد.

راه اندازي 83 تخت ويژه در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شیراز تایید شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دكتركاملی رییس اداره ساختار و برنامه ریزی معاونت درمان وزارت بهداشت كه در حال حاضر مسوول راه اندازی 2هزار و 400 تخت مراقبت های ویژه در كشور نیز است، با حضور در شیراز از فضاهای آماده شده برای راه اندازی بخش های ویژه در بیمارستان های شهید فقیهی، شهید رجایی، آنكولوژی امیر و حافظ و همچنین شهید مطهری مرودشت و حضرت ولیعصر (عج ) كازرون بازدید کرد.

وی در این بازدیدها با همراهی دكتر خصالی كارشناس مسئول سطح بندی تخت و تجهیزات و همچنین مهندس نصوری كارشناس فنی راه اندازی بخش های ویژه از وزارت بهداشت، راه اندازی 83 تخت ویژه نوزادان، اطفال و بزرگسالان را در فاز اول تایید کرد.

پس از دریافت تجهیزات مرتبط، این بخش های ویژه به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اضافه خواهد شد و لازم به ذکر است که وی در این سفر، نسبت به صدور مجوز سطح بندی8 دستگاه های تك CT، آنژیو و شتاب دهنده برای تكمیل ادامه خدمات به مردم استان نیز اقدام کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.