رئیس کمیته مربیان فدراسیون جودو گفت: ضمن ستایش احساس مسئولیت میران توصیه‌ام به وی این است که در زمینه مربیگری کمک کند نه بازیکنی.

رضا مدنی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نظر خود را در خصوص بازگشت محمود میران به دنیای قهرمانی و بازیکنی بیان کرد: من از مسائل پشت پرده خبر ندارم اما اینکه میران در این سن و سال احساس مسئولیت کرده و وقتی دیده جودوی مملکتش وضع خوبی ندارد خواسته به آن کمک کند را ستایش می کنم. 
 
 وی ادامه داد: اما توصیه ام به وی این است که در زمینه مربیگری به جودو ایران کمک کند و به روی تاتامی مسابقات باز نگردد. 
 
رئیس کمیته مربیان، نقش سن را در ورزش قهرمانی با اهمیت دانست و در این باره تصریح کرد: نقش سن در دنیای قهرمانی اهمیت بالایی دارد، آمادگی جسمانی، استخوان های بدن تحت تاثیر سن ناخودآگاه تغییر پیدا می کند درست است که میران از نظر تکنیکی خوب است و می تواند بازی کند اما از سن 41 سالگی نباید به سادگی عبور کرد. 
 
مدنی در بخش دیگری از سخنان خود نسل جدید جودو ایران را درخشان تر از نسل فعلی معرفی کرد: من افتخار می‌کنم که مربیان جدید جودو کارانی را پرورش داده‌اند که می توانند در میادین بین‌المللی مدال آوری کنند، ما جوانانی را تربیت کرده ایم که در مسابقات جایزه بزرگ، جودوکاران رده بزرگسال را شکست داده‌اند و نکته جالب اینجاست که همین جوانان در مسابقات دیگر مقابل نوجوانان مغلوب شدند، این نشان می دهد که نسل جدید جودو مسیر خوبی را طی می کند و نوید آینده درخشان است. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار