مدیران باشگاه های لیگ برتر فوتبال امروز در خصوص حق پخش تلویزیونی با رییس رسانه ملی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مدیران باشگاه های لیگ برتر فوتبال امروز در خصوص حق پخش تلویزیونی با رییس رسانه ملی تشکیل جلسه دادند.

صحبت های چند تن از مدیران باشگاه ها را در این گزارش می خوانید.

** ثنایی: مهندس ضرغامی با حوصله و منطقی به حرف هایمان گوش داد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: جلسه بین مدیران باشگاه ها و ضرغامی پربار و خوب بود و رییس صدا و سیما قول داد که تمام سعیش را برای کمک کردن به باشگاه ها انجام دهد.

وی افزود: هر دو طرف نقطه نظرات خود را در جلسه مطرح کردند. ضرغامی با حوصله و منطقی صحبت های مدیران را گوش کرد و قول مساعدت به باشگاه ها را داد.
 
ثنایی در ادامه بیان کرد: به هر حال این موضوع یک مشکل اساسی است و صدا و سیما قرار است این موضوع را چهارشنبه در جلسه هیات دولت مطرح کند تا بصورت لایحه به مجلس ارائه شود، این مسئله باید اساسی و ریشه ای حل شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بحث رقم مطرح نبود، بلکه هر دو طرف به این موضوع اذعان داشتند که این مشکل باید ریشه ای حل شود تا سال های بعد دچار مشکلات دیگری نشود.
 
** سبحانی: جلسه مثبتی با رییس سازمان صدا و سیما داشتیم

سپهر سبحانی مدیر عامل باشگاه سایپا در خصوص نشست مدیران باشگاه ها با ضرغامی گفت: جلسه مثبتی بود. هر دو طرف نقطه نظراتشان را بیان کردند و قرار شد که از کمک هیات دولت برای برطرف شدن مشکل بوجود آمده استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: به هر حال هر دو طرف بطور شفاف صحبت هایشان را مطرح کردند. رییس صدا و سیما نقطه نظراتش از جمله شرایطصدا و سیما را به میران گفت و مدیران فوتبالی هم از تعهد صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی برای اداره باشگاه ها با ضرغامی صحبت کردند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این شده که با توجه به شرایط پیش آمده از کمک هیات دولت در این زمینه استفاده شود، همچنین در این جلسه صحبتی در خصوص پخش بازی ها نبوده است.

** الماسی: ضرغامی صحبت های ما را شنید و قرار شد مشکلات را با دولت در میان بگذارد

الماسی مدیر عامل باشگاه ملوان گفت: بطور حتم این جلسه می تواند مفید باشد چرا که مدیران باشگاه های مختلف نقطه نظرات خود را اعلام کردند.
 
وی تاکید کرد: در نهایت باید منتظر ماند تا تصمیم نهایی را روسای صدا و سیما بگیرنند و مساعدت خود را با باشگاه ها اعلام کنند.

** پورکیانی: قرار شد فدراسیون فوتبال و رسانه ملی طرحی را برای دریافت بودجه به دولت و مجلس ارائه دهند

علی پورکیانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص جلسه بین مدیران باشگاه ها و رییس رسانه ملی گفت: جلسه مثبتی بود و ضرغامی نشان داد که انسان ورزش دوستی است و وی همچنین با مشکلات تیم ها نیز آشنا شد.
 
وی در ادامه بیان کرد: رییس صدا و سیما در آینده قول همکاری با ورزش فوتبال را داد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز قرار بر این شد که فدراسیون فوتبال و رسانه ملی طرحی را برای دریافت بودجه به دولت و مجلس ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.