انزابی مطرح کرد:

خیرایرانی مقیم‌آلمان یک‌زندانی‌غیرعمدراآزادکرد

مدیر عامل ستاددیه شعبه استان اردبیل گفت:خیراردبیلی که سالهاست در آلمان اقامت دارد، با پرداخت بدهی یک مددجوی بدهکار دیه زمینه آزادی این زندانی غیرعمد را فراهم آورد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از روابط عمومی ستاددیه کشور، انزابی مدیر عامل ستاددیه شعبه استان اردبیل بااشاره به آزادی یک‌زندانی‌غیرعمد به دست خیراردبیلی مقیم آلمان اظهارکرد:
 یکی از وظایف مهم افراد در جامعه اسلامی، دستگیری از نیازمندان و تهیدستان است که هر کس به اندازه توانمندی خویش وظیفه دارد که خلاء موجود در زندگی هم‌نوعان مستند را جبران و کمبودهای معمول آنها را پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: در همین زمینه خیر اردبیلی مقیم کشور آلمان با واریز مبلغ کل بدهی یک جوان28 ساله که از سادات علوی نیز هستند، در نخستین روز از ماه ضیافت الهی آزادی این محبوس واجد شرایط کمک را برای او و خانواده چشم انتظارش به ارمغان آورد.

وی درپایان بااشاره به اینکه کمک به افراد نیازمند اگر همراه با خلوص نیت و به خاطر رضای پروردگار باشد دارای آثار بی‌شماری است،گفت : به اظهار بسیاری از یاوران این ستاد برخی از این آثار نیز در همین دنیا قابل مشاهده بوده و  ثمرات آن به طور مادی و معنوی شامل حال نیکوکارانش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار