رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

بروجردی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفتبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه قرآن، پرهیزگاری و رستگاری به جنابعالی و همکاران محترم‌تان ابراز دارم.

امیدوارم برکات، معارف و فضائل بی‌کران این ماه عظیم الشان روح صمیمیت، برادری و دوستی را میان امت اسلامی تقویت کرده و تیرگی‌ها و مشکلات کنونی در جهان اسلام را برطرف نماید.

معتقدم امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام؛ همدلی و همبستگی نیاز دارد. تلاش‌‌های کنونی دشمنان اسلام برای ایجاد درگیری مذهبی در جهان اسلام تنها با تکیه بر ایمان اسلامی و عمل به دستورات صریح قرآن کریم و پیامبر بزرگ اسلام مبنی بر دوری از تفرقه و اختلاف ناکام خواهد ماند.

بی‌تردید اقدامات گروه‌های تروریستی- تکفیری برای ایجاد درگیری مذهبی در جهان اسلام مانند آنچه در عراق، سوریه، یمن و لیبی می‌گذرد، توطئه طراحی شده دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف امت اسلامی و بفراموشی سپردن جنایات رژیم صهیونیستی است. مجلس شورای اسلامی انجام یک گفتمان اصولی میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی، در راستای بررسی مشکلات جاری جهان اسلام و تحکیم وحدت و انسجام میان امت اسلامی را مفید و ضروری می‌داند و در این جهت آماده هرگونه همکاری می‌باشد.

بهروزی، سعادت و سربلندی روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خوارستارم.

علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار