دبیر انجمن داروسازان تهران با اشاره به اینکه یکسان سازی بیمه‌ها کار اتوماسیون خدمات نسخ را راحت‌تر می‌کند‌؛ گفت: با یکسان سازی و هماهنگی بیمه‌ها زمان ارائه خدمات دارویی در بیماران سرپایی کاهش و دقت ارائه خدمات افزایش می‌یابد.

محمدرضا دری دبیر انجمن داروسازان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه تمامی بیمه‌های پایه از بهمن ماه سال گذشته مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت نکرده‌اند اظهار داشت: با یکسان سازی بیمه‌ها تفاوتی که برخی بیمه‌های پایه دارند برطرف و ارائه خدمات دارویی به بیماران سرپایی با دقت بیشتر انجام می‌شود‌.

وی افزود‌: بسیاری از ضررهایی که داروخانه‌ها  به لحاظ اقتصادی متحمل می‌شوند ناشی از قوانین مختلف بیمه‌ها ست زیرا برخی از این سازمان‌های بیمه گر از عدالت اجتماعی به دور هستند‌.

وی در خصوص عملکرد سازمان‌های بیمه گر اذعان داشت‌: در برخی از بیمه‌ها تعرفه یا فرانشیز بیمار صفر است اما در برخی دیگر 50 تا 60 درصد هزینه‌ها از بیمار دریافت می‌شود‌.

 به گفته دری با یکسان سازی و تجمیع بیمه‌ها هم ارائه خدمات به بیماران با دقت و سرعت بیشتری امکان پذیر می‌شود و هم کیفیت ارائه خدمات تا حد مطلوبی ارتقا می یابد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار