رییس هیئت استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری گفت: پارسال 9 کاپ کشوری گرفتیم و امیدوارم که امسال آن را به 11 کاپ ارتقا دهیم.

کیوان لیمویی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: در حال حاضر در کوران مسابقات قهرمانی کشور و لیگ هستیم که خوب آغاز کردیم و تیم سپاهان و تیم کنتینانتال در بخش سرعت و جاده در رأس جدول قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در بخش جوانان کوهستان در کشور رتبه نخست را کسب کردیم و در بخش بانوان از طریق هیئت عالی اصفهان در بخش بزرگسالان سوم شدیم و گروه جوانان در بحث باشگاهی مقام اول را گرفتند و با همین روند مسابقات باشگاهی را ادامه خواهیم داد.

لیمویی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته گذشته سه کاپ کشوری را در مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات بانوان رشته کوهستان و گروه سنی پسران کوهستان از آن خود کردیم.

وی تصریح کرد: در رشته دانهیل سوم کشوری شدیم و در بخش بانوان سوم کشوری شدیم و هم‌اکنون رکابزنان در پیست حضور دارند.

رییس هیئت استان اصفهان در ادامه تأکید داشت: هفته آینده قهرمانی کشور تریال را داریم و امیدوارم تا بتوانیم این قهرمانی را هم کسب کنیم و در لیگ هم بعد از ماه رمضان حضور خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی کشور تعداد رکابزنان منتخب مشخص می‌شوند.
لیمویی در ادامه بیان داشت:‌ پارسال هیئت اصفهان 9 کاپ کشوری را از آن خود کرد و امیدوارم امسال هم بتوانیم کاپ‌ها را ارتقاء دهیم و کاپ‌های بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار