قمری: نمی‌دانیم کجا ولی یک اردوی اروپایی برگزار می‌کنیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نمی‌دانیم کجا و چه تاریخی اما یک اردوی اروپایی برای رشته دانهیل و کراس کانتری مد نر داریم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته جاری مسابقات قهرمانی کشور رشته کوهستان را در بخش آقایان و بانوان در تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین مسابقات قهرمان کشوری در گرمسار در حال اجرا است و بعد از آن در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم که ادامه مسابقات و لیگ‌ها بعد از افطار در این ماه برگزار می‌شود.

قمری در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های آتی ما اجرای اردوی 20 روزه اروپایی برای رشته دانهیل و کراس کانتری است که در حال برنامه ریزی برای آمادگی هر چه بیشتر رکابزنان به منظور حضور در قهرمانی آسیا در کشور مالزی است.

 وی در ادامه بیان داشت: مسابقات بین المللی  قهرمانی آسیا نیز دی ماه برگزار می‌شود که با توجه به امتیازات خوبی که در بخش جاده به  دست آورده‌ام آبان ماه سهمیه المپیک را خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: باید روی رکاب‌زنان پیست و کوهستان تمرکز بیشتری کنیم تا به کسب سهمیه دست یابیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص رشته دانهیل و کراس کانتری خاطر نشان کرد: روی این رشته ها تمرکز خواهیم کرد تا بتوانیم 5 مسابقه در کشورهای مختلف برگزار کنیم وبرای شورای برون مرزی اقدام کنیم تا هدفمان که حضور در مسابقات است با برنامه ریزی پیش برود .

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از مشکلاتمان روادید دوچرخه سواری است.

قمری تصریح کرد: از سویی تقبل هزینه سفر رکابزنان مد نظر است که 4 نفر از رشته کراس را با حامی مالی هزینه‌شان تقبل شده و 50 درصد دیگر را باید تقبل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار