«عرفان» مجید مظفری در مرحله تولید

فیلم ویدئویی «عرفان» به کارگردانی علیرضا شاه‌حسینی و با بازی و تهیه‌کنندگی مجید مظفری مراحل پیش‌تولید خود را گذرانده و به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ از آغاز مراحل تولید فیلم ویدئویی «عرفان» خبر داد. وی پیرامون این موضوع گفت: «عرفان» ملودرامی اجتماعی است که تا به حال به غیر از من حضور مهدی سلوکی و سارا منجزی در آن قطعی شده است. 

بازیگر فیلم سینمایی «سگ‌کشی» افزود: قرار است که این فیلم از شبکه نمایش خانگی عرضه شود و کارگردانی و نویسندگی آن به عهده علیرضا شاه‌حسینی است. 

مظفری اظهار داشت: تصویربرداری، طراحی گریم و صدابرداری این فیلم به ترتیب بر عهده فرشاد گل‌سفیدی، شهرزاد عقیقی و عبدالرضا حیدری است. 

فیلم ویدئویی «عرفان» داستان جوانی است که برای گذراندن دوره تخصصی تحصیلی خود قصد مهاجرت از کشور را دارد، اما به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت دست به کاری می‌زند که اتفاقات عجیبی را برای او به همراه دارد. 

گفتنی است این فیلم دومین اثر شاه‌حسینی محسوب می‌شود و تهیه‌کنندگی مشترک آن را مجید مظفری و محمدرضا پیام بر عهده خواهند داشت. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار