یکشنبه آخرین مهلت اعتراض به حذف یارانه نقدی

طبق اطلاعیه وزارت کار افرادی که نسبت به حذف یارانه نقدی‌شان اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را تا پایان خردادماه در سامانه yaraneh۱۰.ir ثبت کنند.

به گزارش حوزه اقتصاد کلان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته های اخیر و بعد از اعلام تصمیم دولت به حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد دولت تصمیم گرفت تا سامانه‌ای را راه اندازی کند که مردمی که نسبت به حذف یارانه نقدی ‌شان اعتراض دارند، اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند.
 
این سامانه به منظور ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از پنجم خردادماه گشایش یافت و بعداً طبق اطلاعیه وزارت کار تا پایان خردادماه تمدید شد.
 
در زمان ثبت اعتراض سامانه به معترضان این پیام را می دهد که بعد از 15 روز پاسخ دولت را دریافت خواهند کرد ولی باوجود آنکه مهلت ثبت اعتراضات در سامانه yaraneh10.ir تا پایان خردادماه تمدید شده ولی هنوز معترضان پاسخی از دولت دریافت نکرده اند.
 
این درحالی است که وزارت کار قبلاً اعلام کرده بود "شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده از تاریخ 5 خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh10.ir (موضوع کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه ها) ثبت کنند. در این اطلاعیه ها تاکید شده بود شهروندان حداکثر 15 روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد".
 
اما باوجود تأکید براینکه شهروندان حداکثر 15 روز بعداز ثبت اعتراض پاسخ خود را دریافت خواهند کرد و همچنین باتوجه به اینکه تنها یک روز بیشتر به پایان مهلت ثبت اعتراض باقی نمانده هنوز مردم موفق به دریافت پاسخ دولت از طریق پیامک نشده اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون والی پور
۱۸:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
نمیدونم کجا مراجعه کنم
Iran (Islamic Republic of)
سعیددرویشی سنجبد
۰۹:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
باسلام من جوان 24ساله کارگرهستم یارانه خانمم حذف شد و برای همین یارانه من به حساب والدینم میرود و من نه یارانه میگیرم و نه درامد بالایی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام این سایت که اعلام شده فقط پاسخ میده که اطلاعات وارد شده غلط است و چون طوری تنظیم شده که هیچ اعتراضی را ثبت نکند از همان اول پاسخ را داده
Germany
محمدحسین عابدی کندرود
۰۰:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
باسلام خسته نباشیدیارانه ماحذف شده است وماشدیدابه ان احتیاج داریم لطفابه ان رسیدکی بفرماییدباتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
سیستم میزنه مشخصات شما ثبت نشده پس یارانه به شما تعلق میگیره ولی در عمل یارانه ای برای این ماه واریز نشده!!!!!
نمیدونیم کجا باید اعتراض کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سیستم برای من هم همین را میگه. یارانه خرداد ماهم واریز نشده.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۸:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام بنده دانشجوی IT متاهل مستاجر هستم وتازه بچه دومم به دنیا اومده بود که یارانه رو قطع کردند سئوالم اینه که بنده نه ماشین دارم نه خونه انچنانی و نه پس اندازی همچنین نه شغل انچنان پر درامدی بر چه مبنا و اساسی یارانه ام رو حذف کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
من هم دانشجوی فوتونیک هستم و متاهل و مستاجر، ماشین هم ندارم. پاره وقت کار می کنم. یارانه ام را قطع کردن.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
با سلام من فرهنگی بازنشسته با پنج سر عائله از شهرستان کردکوی توابع استان گلستان نیز جزو کسانی هستم که به دلیل اختلالات اینترنتی ناخواسته از مجموع یارانه بگیران در اردیبهشت93حذف شدم.بر این اساس ضمن پیگیری های مستمر سال گذشته(1393)نیز در جریان سفر ریاست محترم جمهوری جناب اقای روحانی به استان گلستان نامه ای به ستاد سامد تحویل دادم.پس از مدتی یک شماره پیگیری جهت اقدام بعدی به من داده شد.تا به این امروز چندین بار با ستاد سامد تماس گرفتم که پاسخ دادند تا تصمیم جدید دولت براساس قانون بودجه1394برای جاماندگان یارانه پارسال باید منتظر بمانید.به امید ان روز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
امیدورام در پالایش دهک های پردرآمد افراد چنینی که مستحق یارانه هستند حذف نشوند
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۰۸:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
ای بابا شما حتما زمین ومال زیادی داری
آخرین اخبار