مدیر روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: دوره نوجوانی و جوانی ، برهه‌ای است که حافظه‌ی انسان دنبال محفوظات می گردد وچه بهتر آنکه با برنامه‌ی حفظ قرآن این قوه‌ی ارزشمند انسانی را در بهترین برهه‌ی آن هدایت و راهبری کرد.

انس با قرآن، معرفت عمومی یک جامعه
 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان ، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان،اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان با هدف توسعه آموزش قرآن کریم ،کودکانی که همراه والدین در جلسات سخنرانی حضور می‌یابند تشویق به حفظ قرآن‌کریم می‌شوند. که با حفظ منتخبی از سوره‌های قرآن‌کریم جایزه دریافت می‌کنند.

شهامی ادامه داد: حفظ قرآن به تدبر در آن کمک می‌کند وحتی برای کسی که نتواند بفهمد، فضیلت و ارزش است  همین حفظ در شخصیت و روحیات فرد،خانواده، جامعه و ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موثر است.

وی با اشاره به اینکه انس با قرآن، معرفت عمومی یک جامعه را بالا می برد،گفت: دوره نوجوانی و جوانی ، برهه‌ای است که حافظه‌ی انسان دنبال مواد و محفوظات می گردد.بنابراین  خواه ناخواه به سوی حفظ شعر،نثر،عبارات رو می آورد.چه بهتر آنکه با برنامه‌ی حفظ قرآن ،این قوه‌ی ارزشمند انسانی را در بهترین برهه‌ی آن هدایت و راهبری کرد.

مدیر روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان در پایان همچنین از برپایی جلسات جمع‌خوانی قرآن‌کریم در طول ماه‌رمضان خبر داد و گفت: قبل از شروع بحث قرائت قرآن، تفسیر آن جزء از قرآن‌کریم که قرائت می‌شود توسط اساتید فن این رشته ارائه می‌شود.



انتهای پیام/گ
برچسب ها: انس قرآن ، معرفت ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.