جنایت به خاطر آب دادن به گوسفندان و تولید آبلیمو بدون لیمو موضوعاتی است که روزنامه‌های کشور در صفحات اجتماعی امروز خود به آن پرداخته اند.

پیشخوان اجتماعی 30 خرداد 1394به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان سایه روشن‌های گرمخانه‌ها نگاهی به وضعیت مواد فروشی، دزدی، کارتن‌خوابی و مشکلات گرمخانه‌های تهران پرداخته و می‌نویسد: گرمخانه ها هر کجا که باشد چون محل رفت و آمد عده ای از شهروندان ویژه است موجب نارضایتی می‌شود.

مواد فروشی، دزدی و کارتن‌خوابی مشکلات یکی از گرمخانه‌های تهران است که در شهرک رضویه است.

گرمخانه خاوران واقع در شهرک رضویه مشکلات بسیاری را برای اهالی این منطقه بوجود آورده است.

سالهاست که شهرداری اعلام کرده است بزرگراهی به صورت خط‌ حین از جنوب مشیریه و میانه شهرک رضویه عبور می‌کند و به بزرگراه امام رضا (ع) می‌رسد، بطوریکه این بزرگراه ساخته شود مناطق جنوبی تهران به جاده امام رضا (ع) وصل می‌شود و دیگر نیازی به عبور از میدان بسیج نیست.

"گلریزان؛ جشنی برای آزادی زندانیان، گرد و غبار برمی‌گردد، توجه ویژه به بزهکاران و بزه‌دیدگان، آمار خودروهای سوپر لوکس 10 برابر اتوبوس‌های پایتخت، ممنوع شدن خرید داروی ترک اعتیاد از عطاری‌ها و راه‌اندازی شبکه اجتماعی مادران" از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را بررسی کرده است.

روزنامه جام جم را که ورق بزنیم و به گروه شوک روزنامه ایران برسیم که به خبر "شناسایی مظنون اسیدپاشی‌های اصفهان به دست 2 زن قربانی" پرداخته است. ماجرا از این قرار است که 2 زنی که هدف اسیدپاشی‌های سریالی اصفهان قرار گرفته‌اند مظنون اصلی این جرایم خشن را شناسایی کرده‌اند.

این مرد پس از اسیدپاشی به 3 زن در فاصله زمانی یک ماه به دست 2 تن از آنها شناسایی و دستگیر شد.

"پشت پرده عجیب مرگ مرد شیشه‌ای در زندان، شلیک خونین به برادر روستایی ، بازداشت دزدان موتورسیکلت در خواب و جنایت به خاطر آب دادن به گوسفندان" از موضوعات دیگری است که گروه شوک روزنامه ایران به آن پرداخته است.

روزنامه بعدی ما روزنامه همشهری است که روزنامه ای منتسب به شهرداری تهران است ودر صفحه شهری امروز خود به موضوع "دست‌تنهایی شهرداری در نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده" پرداخته؛ روزنامه نگار می نویسد: پس از ماه‌ها تعطیلی روند خروج مینی‌بوس های فرسوده سرانجام شهرداری تهران برای از رده خارج کردن این وسایل فرسوده آستین بالا زد.

پیش از این شهرداری تهران این رویه را در مورد توسعه مترو و نوسازی اتوبوس های شهر تهران نیز اجرا کرده بود و به رغم عدم همراهی دولت خود برای سلامت شهروندان از آلودگی های هوایی، صدایی و بصری گامی برداشته بود.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون پرونده "کارخانه سیمان در کمیسیون سلامت و شورا، حکم دادسرای نظامی برای توقف ساخت و ساز عشرت‌آباد و برگزاری هفتمین سمپوزیم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در مهرماه نگاهی" انداخته است.

از خبرهای شهر تهران در روزنامه همشهری به روزنامه هفت صبح می‌رسیم که در صفحه زیر آسمان شهر خود به موضوع "تولید آبلیمو بدون لیمو" پرداخته و می نویسد: فاجعه غذایی 2 کشور آبلیموهایی که برای محیط زیست نیز مضراند چگونه به سفره خانواده ها رفته‌اند؟

مهر ماه سال 93 گزارشی مبنی بر تولید و توزیع آبلیموهای غیر مجاز با برند دستچین به سازمان تعزیرات حکومتی رسید. قاضی این سازمان به همراه کارشناسان بهداشت به محل کارخانه تولید این آبلیمو‌ها مراجعه کردند و در بازرسی از این محل با مقادیر زیادی آبلیمو غیر مجاز که با مواد شیمیایی تولید شده بود مواجه شدند.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون بررسی برندهای آبلیمو در بازار عرضه این محصول شناسایی آبلیموهای غیر مجاز با عناوین معروف، وجود مواد شیمیایی مضر در آبلیموهای غیر مجاز، وجود 550 آبلیمو غیربهداشتی در این کارخانه، وجود 258 تن آبلیمو غیر مجاز در بازار عرضه این محصول و ... اشاره می‌کند.

این روزنامه در صفحات پرونده روز، "تازه‌های دانش و فناوری، زیر اسمان شهر  و راهنمای بازار خود موضوعات راز شریعتی، مالاریا در آستانه ریشه‌کن شدن، روزه‌داری در کشورها چند ساعت است، کشف پالاس در کرمان و از کجا، چی وارد کنیم؟" را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار