برخی اخبار و گزارش‌های منتشرشده در خبرگزاری ها طی هفته گذشته بیش از دیگر مطالب مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند و به این ترتیب پربازدیدترین‌های هفته شده‌اند.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا ؛ در این هفته نیز همچون جمعه‌های قبل، پنج خبر پربازدید ایسنا در هفت روز گذشته را مرور می‌کنیم:
 
5- امکانی که نرم‌افزار موبایلی تلگرام برای افزودن استیکر یا برچسب‌های مختلف در اختیار کاربران قرار داده، اخیرا این نرم‌افزار را با حاشیه‌هایی مواجه کرده است. در گزارش ایسنا که 25 خرداد در سرویس اقتصادی منتشر شد، پس از این مقدمه، به برخی مشکلات این مسأله پرداخته شده است. فراگیری موضوع مورد بحث موجب شد تا این گزارش با تیتر «استیکرهای غیراخلاقی کار دست تلگرام داد»، عنوان پنجمین مطلب پربازدید ایسنا در هفت روز اخیر را از آن خود کند.
 
4- «ورود کلیه بانوان به سالن مسابقه والیبال ایران - آمریکا ممنوع شد». این خبر در سرویس ورزشی، پایانی بود بر کش و قوس‌های چند هفته اخیر درباره موضوعی که موافقان و مخالفان سرسختی داشت. در ابتدای این خبر آمده بود: ورود کلیه بانوان به سالن‌های والیبال در دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا ممنوع اعلام شد. این اتفاق در حالی رخ داده که قطعا این مهم بر میزبانی ایران در رقابت‌های سطح یک لیگ جهانی والیبال تاثیرگذار خواهد بود. این خبر، چهارمین خبر پربازدید ایسنا در روزهای اخیر بود.
 
3- دو سال پیش یک تیم غواصی در زمان کاوش در آب‌های غار علیصدر به یک گونه جانوری سخت‌پوست برخوردند که به نظر آنها ناشناخته رسید. در آن زمان امکان نمونه‌برداری از این گونه برای این تیم فراهم نشد. بعد از آنها، یک تیم دانشجویی وارد غار شد و اعضای این تیم به جانوری برخوردند که از آن نمونه گرفتند و به آن اسم «نیفارگوس علیصدری» را دادند. چند وقت قبل هم یک تیم کاوشگر به اعماق آب‌های تاریک غار علیصدر رفتند تا از این موجود ناشناخته سخت‌پوست نمونه‌برداری کنند.
 
گزارش ایسنا درباره کشف این موجود ناشناخته، به همراه فیلم و عکس‌هایی از آن، هفته گذشته در «ایسنا+» منتشر شد و خیلی زود در جمع پربازدیدترین‌ها قرار گرفت تا سومین مطلب پربازدید ایسنا شود.
 
2- انتشار گزارشی با عنوان «فقیرترین ثروتمند جهان» در سرویس اقتصادی ایسنا که به نحوه زندگی مارک زوکربرگ - بنیانگذار فیس‌بوک - پرداخته است، با استقبال مخاطبان مواجه شد و توانست دومین مطلب پربازدید ایسنا در روزهای اخیر باشد.
 
1- اما پربازدیدترین مطلبی که در روزهای اخیر در ایسنا منتشر شد، گزارشی در بخش «ایسنا+» بود. در این گزارش به شرح یک پروژه عکاسی خلاقانه پرداخته شده بود. در این پروژه، «پیتر هارگروس» از آخرین غذای سفارش داده شده از سوی 12 محکوم به اعدام، عکاسی کرده است. گزارش مصور «آخرین غذای 12 محکوم به اعدام»، توانست خود را به صدر جدول پربازدیدهای ایسنا در هفت روز گذشته برساند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.