مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در جلسه ای که فردا (شنبه) با حضور سجادی برگزار خواهد شد تکلیف مربی خارجی برای هدایت استقلال مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهرام افشارزاده بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حضور ایگور استیماچ در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به برنامه هایی که مد نظر ما بودصحبت هایی با استیماچ انجام دادیم و قرار شد تکلیف این مربی اهل کرواسی فردا و در حضور سجادی مشخص شود.


وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: چه کسی گفته که باشگاه پول ندارد؟ در حال حاضر درصدد فراهم کردن پول برای انجام برخی از امور باشگاه هستیم و نمیتوانیم تیم را در این مقطع زمانی به این شکل زها کنیم.

افشارزاده افزود: استیماچ مربی باتجربه و قابل قبولی است و من با عقد قرارداد با وی خوش بین هستم. او یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی نیز بوده است.

وی درباره فاریاس مریب برزیلی تصریح کرد:تا جایی که من اطلاع دارم این مربی با باشگاه تایلند قراردادی ندارد .

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص مبلغ بالای دستمزد استیماچ و اینکه سرمربیگری وی در استقلال منتفی شده است عنوان کرد :بهتر در خصوص این مسائل زود قضاوت نکنید و باید بگویم که مذاکرات همچنان ادامه دارد .تا به امروز با استیماچ مذاکره مستقیمی نداشتیم و قصد داریم با حداقل پول کار خود را برای فصل بعد آغاز کنیم .همچنین استیماچ از ما درخواست که دو کمک مربی خارجی برایش در نظر بگیریم که ما تنها با حضور یک مربی در کنار وی موافقت کردیم. 

وی درخصوص حضور امیری در باشگاه استقلال اظهار داشت :امیری در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا به همراه نظری جویباری در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند 
وی افزود : توفیقی مشاور من می باشد و به همین خاطر در جلسات شرکت کرده است .از طرفی دیگر پس از انتخاب سرمربی به طور حتم از حسن روشن در باشگاه استقلال بهره خواهیم برد.

گفتنی است افشارزاده درپیایان این نشست افزود جلسه فردا احتمالا ساعت 11:30 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار