مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال گفت: مذاکرات با استیماچ به پایان رسید و تکلیف نهایی به زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران بهرام افشارزاده در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: باید بررسی‌های لازم  صورت بگیرد و مربیان مدنظر بررسی شوند و به طور حتم منطقی نیست قبل از تصمیم گیری درباره مذاکرات حرفی بزنم.

وی افزود: بررسی کامل و جامع باید انجام شود. بیشتر از شما من نگران گذر زمان هستم. ای کاش منصوریان از روز اول ميگفت که قصد آمدن به استقلال را ندارد و ما آنقدر زمان را از دست نمی دادیم. 10 روز زمان از دست دادیم و این مشکل بزرگی است. البته باشگاه نفت در این زمینه  حق دارد و هر باشگاه دیگری بود با این اقدام مخالفت می‌کرد.


افشارزاده بیان کرد: نباید تصمیم نا به جا بگیریم چون در این صورت است که منتقدان ما 10 برابر می‌شوند.بحث مالی مهمترین دغدغه‌ای است که داریم و بدترین موقع برای گرفتن بازیکنان است.
در خصوص مسائل مالی باید با وزارت صحبت کنیم و تا این لحظه حامی مالی نداریم و باید ببینیم و وزارت پول میدهد یا نه!


وی افزود: جلسه با استیماچ تمام شد و باید منتظر بمانیم تا تصمیم وی مشخص شود. .تا آخر وقت امروز و فردا جواب نهایی اعلام می‌شود.در مورد استیماچ : باید وضعیت این مربی از هر لحاظ مورد آنالیز قرار بگیرد و در خصوص مبلغ قرار داد وی و شرایطی که نیاز دارد بررسی ها صورت بگیرد و هزینه های جاری رصد شود.


افشار زاده درباره وضعیت خودش در استقلال گفت :فعلا تا این لحظه مدیر عامل هستم و نميدانم وضعیتم به چه صورت خواهد بود اما باید وضعم را با وزارت ورزش روشن کنم .به محض اینکه کار جدید من با قبلی مغایرت پیدا کند تصمیم میگیرم.

وی در مورد سبک دست گفت: سبک دست عضو هیات مدیره نیست و جا دارد از زحمات وی تشکر کنم چرا که او خیلی زحمت کشید و به تمام تعهدات عمل کرده و امیدوار هستیم به زودی حامی مالی مناسبی پیدا شده و بتواند مشکلات باشگاه را کم کند. سبک دست نامه‌ای را به من داده اما هنوز آن را باز نکرده‌ام و از محتویات آن بی اطلاع هستم.

وی در مورد اختلاف 200 هزار دلاری در قرار داد استیماچ گفت: این اختلاف کذب است .مبلغ قرارداد 250 هزار دلار بود و قرار شد به 300 تغییر کند و مالیات نیز با خود مربی باشد.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار