فرمانده انتظامی شیروان استان خراسان شمالی از قتل یک نفر در نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

نزاع دسته جمعی بر سر آب دادن گوسفندان با قتل پایان یافت/29 نفر دستگیر شدند
سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شیروان استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در نتیجه درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان شیروان یک نفر به علت شدت جراحات ناشی از تیراندازی در حین انتقال به بیمارستان شیروان فوت کرد.

وی در ادامه بیان داشت:با بررسی مأموران مشخص شد که درگیری بین دو خانواده از اهالی یک منطقه ، حاصل خسومت قدیمی بین افراد درگیر نزاع بوده است که علت این درگیری جهت بهره برداری از آبگیری در منطقه برای دام ها صورت گرفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در این درگیری بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری توسط شخصی به نام "مهران" به سمت مقتول ، وی را به شدت مجروح می کند که در راه انتقال به بیمارستان شیروان فوت می کند.

سرهنگ پاکدل در رابطه با دستگیری متهمان، افزود: مأموران در اقدامی به موقع موفق به دستگیری فرد متهم به قتل و افراد درگیر در نزاع شدند که در این رابطه 29 نفر دستگیر شده و به دستور مقام قضایی برخی از مجروحان دستگیر شده تحت نظر پلیس جهت مدوا به بیمارستان منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خاطر نشان کرد: پرونده قتل و نزاع به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۷ تير ۱۳۹۴
قاتل دستگیر نشده و همچنان فراریست..
آخرین اخبار