تیراندازی شرور مسلح به سمت ماموران پلیس/ جزییات تعقیب و گریز پلیس در کوهستان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوار گفت:ماموران این نیرو یک سارق و شرور مسلح سابقه دار را در این شهرستان دستگیر کردند.

تیراندازی شرور مسلح به سمت ماموران پلیس/ جزییات تعقیب و گریز پلیس در کوهستانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: ماموران انتظامی شهرستان کوار هنگام ایست و بازرسی در جاده کوار - شیراز واقع در دو راهی جهرم، به دو سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس شک کردند و به این وسیله نقلیه دستور ایست دادنداما راننده این خودرو اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و از صحنه متواری شد. 

وی گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز درنهایت متهمان که عرصه را برخود تنگ می دیدند با رها کردن خودرو، به سمت کوه های اطراف گریختند متعاقب آن با انجام اقدامات پلیسی و اعزام چند اکیپ به کوه های منطقه یاد شده ، در نهایت یک نفر از متهمان دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوار ادامه داد:در پیشینه این افراد جرائمی همچون سرقت های مسلحانه، شرارت و قتل دیده می شود و هم اینک تلاش برای دستگیری یک نفر متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

عبادی بیان کرد:در استعلام هایی که صورت گرفت مشخص شد پلاک وسیله نقلیه این دو متهم مسروقه است و در بازرسی از این خودرو دو دستگاه بی سیم، چهار خشاب خالی، 63 عدد فشنگ جنگی و یک عدد دوربین شکاری کشف شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
اعدام کنین بره
Kazakhstan
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
خوب اگه پیشینه سرقت مسلحانه دارن چرا ول واسه خودشون میچرخیدن تا باز بیان از این وحشیگریا در بیارن .اینا یا حبس ابد یا اعدام.
آخرین اخبار