جشنواره مولای عرشیان امشب با مسابقات فوتسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛  در نشست خبری ویژه افتتاحیه جشنواره مولای عرشیان پیام رحمان ستایش با اشاره به سابقه جشنواره مولای عرشیان گفت: از سال 70 این مسابقات با هدف محله محوری توسط سازمان شهرداری ساماندهی شد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان افزایش 2 برابری مجموعه های ورزشی حاضر در این جشنواره (از 5 مجموعه به 10 مجموعه) خاطر نشان کرد در حال حاضر 3500 ورزشکار در 9 رشته فعالیت دارند که در مقایسه با سال گذشته که فقط 6 رشته ورزشی فعالیت داشتن رقم قابل ملاحظه ایی می باشد.

وی به تشریح رشته های حاضر در مسابقات پرداخت و عنوان کرد: در سال جاری رشته های فوتسال ، هندبال، بدمینتون ، شنا ، شمشیربازی، تکواندو، ژیمناستیک ،کیکبوکسینگ و جوجیتسو در مناطق 15 گانه اصفهان برگزار خواهد شد

رحمان ستایش در ادامه افزود:  کادر اجرایی و فنی مسابقات شامل پیشکسوتان قهرمانان و تحصیل کرده های ورزشی است و این جشنواره از امشب با مسابقات فوتسال برگزار خواهد شد.

در پایان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان با انتقاد از خالی بودن جای چند رشته دیگر در این مسابقات تصریح کرد :  هدف از این همایش بالا بردن روحیه نشاط و سرگرمی در بین جوانان و نوجوانان اصفهانی است و امیدواریم با رایزنی های انجام شده و شرایط موجود در سالهای آینده شاهد حضور رشته های دیگر باشیم. 


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.