طرح نظارت بر قنادی‌ ها ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران اجرایی می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در راستای تأمین سلامت مواد غذایی، طرح نظارت بر قنادی‌ها ویژه ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

مهدی عباسی افزود: در این طرح از تمام قنادی‌هایی که در این استان فعالیت می‌کنند و زولبیا و بامیه‌هایی که توسط آن‌ها تولید می‌شودبا ایجاد بازرسی های مشترک نظارت و بازرسی می شود.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران قنادی های استان باید زولبیا و بامیه دارای کیفیت‌ و استاندارهای لازم را تولید و به شهروندان تحویل نمایند و چنانچه قصوری مشاهده و یا گزارشات تخلف از سوی مراجع ذی صلاح در یافت شود با متخلفین بدون مماشات و اغماض برخورد می شود.

عباسی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نسبت به فعالیت‌های فروشندگان مواد غذایی نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این ماه همانند ماه‌های گذشته، نظارت‌های لازم بر مغازه‌هایی که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت می ‌کنند، صورت می‌ گیرد.

وی افزود: توزیع مواد غذایی سالم و استاندارد در جامعه باید مورد توجه تولیدکنندگان و فروشندگان موادغذایی قرار گیرد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید نظارت‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی در خصوص برخورد با متخلفین بخش کالا و خدمات در سه ماه نخست امسال یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 5 هزار و 239 فقره پرونده تخلف صنوف وارده به شعب تعزیرات حکومتی که از این تعداد 4 هزار و 835 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 12 میلیارد و 546 میلیون و 548 هزار و 490 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رمضان ، مازندران ، قنادی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.