نوروزیان: امیدواریم نیروی انتظامی با همکاری بیشتر به ارتقاء دوچرخه سواری کمک کند

دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری گفت: امیدوارم نیروی انتظامی پارک‌ها و گشت‌های خیابانی با همکاری بیشتر به ارتقاء دوچرخه سواران تریال کمک کنند.

نوروزیان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: قهرمانی کشور تریال با 40 دوچرخه سوار تا اواخر خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و با توجه به اتمام زمان مدارس بعد از این مسابقات لیگ را هم برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از مشکلاتی که دوچرخه سواران رشته تریال با آن دست و پنجه نرم می کنند کمبود پیست و راه ندادن آنها در پارک است حتی ماموران نیروی انتظامی دوچرخه‌های این رکابزنان را در خیابان توقیف می کنند و از طرفی به دلیل دوری مسیر ورزشگاه آزادی و سن آنها که درس می‌خوانند، برای رفت و آمد به ورزشگاه آزادی با مشکل مواجه اند.

نوروزیان خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی را برای حضوردر مسابقات آسیایی خواهیم داشت که 10 دوچرخه سوار منتخب وارد اردوی تیم ملی تریال می شوند.

افزایش شانس ایران برای میزبانی مسابقات پاستریال

نوروزیان در خصوص اردوی داخلی برای رشته تریال دوچرخه سواری اظهار داشت: اردوی تدارکاتی داخلی برای این رکابزنان یا در کمپ استادیوم آزادی و یا پارک آب و آتش یا پارک آبشار برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی این رشته را با هماهنگی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری مقرر شده تا در ایران و تهران برگزار شود که  اگر تعداد رکابزنان اندکی در این مسابقه حضور پیدا کنند بلافاصله مسابقات پاستریال را برگزار خواهیم کرد.

دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه اظهار داشت:برای مسابقات آسیایی کشورهایی مانند افغانسان و عراق دوچرخه سوار ندارند اما به دنبال حضور دوچرخه سوارانی از کشورهای چین، ژاپن، کره و مالزی و اندونزی هستیم که رکابزنانی حرفه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: چنانچه از کشورهای آسیایی حضور اندکی از رکابزنان را داشته باشیم بلافاصله مسابقات پاستریال را برگزار خواهیم کرد که با میزبانی تهران در ایران صورت می گیرد.

نوروزیان در ادامه بیان داشت: مسابقات پاستریال رقابتی با رکابزنان اروپایی است که دوچرخه سواران زیادی از کشورهای اروپایی حضور پیدا می کنند.

وی در خصوص اینکه چند مرخله مسابقات پاستریال در ایران برگزار شده است گفت: این مسابقه برای اولین بار در داخل آسیا ودر ایران شهر قزوین سعدالسلطنه در سال 92 برگزار شد.

نوروزیان در خصوص حامی مالی برای  تیم ملی تریال تاکید کرد: تا به حامی مالی نداشتیم اما سعی کردم ورزشکاران دوچرخه سوار را به جایی برسانیم که قدرتمند کار کنند و هم اکنون دوچرخه‌هایی که از چین وارد می‌کنیم به قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان است که خرابی هر کدام از آنها 700 هزار تومان هزینه دارد اما از کارهای ارزشمندی که در این زمینه صورت گرفته طراحی ترمز مناسب دوچرخه تریال با نام ایران و کفش مخصوص تریال با کیفیت جهانی از طرف زاگرس پا یک از شرکتهای ایرانی بوده که تکنولوژی خوبی را در این رشته به وجود آورده است.

آرزویم بالا بردن پرچم ایران، آن طرف مرزها است

دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اهدافش تصریح کرد: بیشترین هدفم قدرتمند کردن رکابزنان این رشته است تا بتوانند پرچم ایران را آن ور مرزها بالا ببرند چون رکابزنان ما اگر مورد اهمیت قرار بگیرند قدرتمند تر می‌توانند فعالیت کنند و فدراسیون هم اهمیت می‌دهد ولی باید قدرتمندتر کار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار