نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که همه به اصل وجود خود توجه کنیم و خانه دل را آباد و تمیز سازیم و این ماه بهترین مجال و فرصت برای تزکیه و خودسازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: در این ماه مبارک رمضان فرصتی است تا بندگان مؤمن پروردگار دل های خود را از کدورت ها و زنگارها پاک و مطهر سازند پس بنحو احسنت از تمام لحظات این ماه همگی استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی های این ماه مبارک قیام است که این ماه فرصتی است تا انسان هایی که وابستگی های دنیوی آنها را زمینگیر کرده از جا برخیزند و این رشته های وابستگی به دنیا اعم از قدرت و ثروت را از هم بگسلند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ارزشمندترین مقطع زمانی در طول سال است که خداوند روزه گرفتن را بر مسلمین واجب نموده است و بر اساس احادیث نبوی هر عبادت در این ماه ثواب هفتصد برابر نسبت به سایر ماه‌ها دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان  گفت: رمضان بهار عمر و بهترین فرصت مناسب برای اصلاح خود و جامعه اسلامی است که کلیه مکلفان به طور مشترک به عبادت روزه مشغول و برای کسب معنویات و جبران گذشته بسیج و هماهنگ می‌شوند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.