وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از ظهر امروز از بیمارستان خیرساز آیت‌الله یثربی (ره) واقع در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در این بازدید، روند ساخت این بیمارستان را بررسی کرد و از همکاری و تعامل خیرین سلامت در این راستا تقدیر کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این خصوص گفت: مرکز درمانی خیّرساز آیت‌الله یثربی کاشان دارای 121 تخت و بخش‌های دیالیز ، پیوند کلیه، بستری بیماران کلیوی، اتاق عمل پیوند کلیه، بخش بیماران تالاسمی، شیمی‌درمانی و هموفیلی است که احداث ساختمان آن در حال اتمام و مراحل تجهیز آن در حال پیگیری است.
 
دکتر محمد حسین اعرابی افزود: این بیمارستان با زیربنای 12 هزار مترمربع در سه طبقه به همت خیُر سلامت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان راه اندازی می شود.
 
وی تصریح کرد: برای افتتاح این بیمارستان 160 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در حال حاضر دارای 96 درصد پیشرفت فیزیکی است.
 
 
مراسم کلنگ زنی مجتمع اسکان همراهان بیمار در کاشان
توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،کلنگ احداث مجتمع اسکان همراهان بیمار در کاشان به زمین زده شد.

به گزارش وب دا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این مجتمع به همت خیر سلامت مهندس جمالی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان احداث می شود.

دکتر مهرداد فرزندی پور افزود: این مجتمع به مساحت 3145 متر مربع در چهار طبقه شامل 31 سوئیت با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال بنا می شود.
 
گفتنی است در این مراسم مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی ، رئیس، معاونین و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خانواده خیرین سلامت حضور داشتند.



انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار