مصطفوی:

با انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها، مشخص شد مسئولان دیدگاه ورزشی دارند

رئیس فدراسیون سابق فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان با انتخاب اعضای هیات مدیره جدید سرخابی‌ها نشان دادند که دارای دیدگاه ورزشی هستند.

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛افزود: معتقدم اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید ترکیبی از افراد اقتصادی و ورزشی باشند که بتواند این دو باشگاه را به خوبی اداره کنند. 
 
مصطفوی در ادامه بیان کرد: به هر حال انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس مهم نیست آنچه که اهمیت دارد این است که امکاناتی در اختیار هیات مدیره دو تیم باشد که بتواند سرمربی و بازیکنان خوبی برای فصل بعد جذب کنند. 
 
وی تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره تیم‌های صنعتی با پشتیوانه مالی انتخاب می‌شوند، اما در تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به این صورت نیست و معروفیت نقش مهمی در انتخاب اعضای هیئت مدیره این دو تیم دارد به هر حال کمبود بودجه و یارگیری مناسب باعث می‌شود که در نهایت سرخابی‌ها جایگاه خوبی را به دست نیاورند. 
 
مصطفوی تصریح کرد: انتخاب اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها سلیقه‌ای است و مسئولان وزارت ورزش و جوانان تشخیص دادند که این افراد را برای هیئت مدیره سرخابی‌ها انتخاب کنند. 
 
به نظرم هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید ترکیبی از افراد اقتصادی و ورزشی باشد. 
 
مصطفوی در مورد اینکه اسپانسر سرخابی‌ها از طریق مزایده انتخاب می‌شود، تصریح کرد: این کار بی فایده‌ای است چرا که در ابتدا مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید حامی را انتخاب و بعد اعضای هیئت مدیره را معرفی می کردند. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال سابق درباره بهترین گزینه برای مدیر عاملی پرسپولیس گفت: به نظرم گرشاسبی کار اجرایی کرده و توانایی ادراه باشگاه را دارد. 
 
به هر حال گرشاسبی وظیفه سنگینی در اداره ورزش استان تهران دارد بر این اساس زمان کافی برای مدیریت در باشگاه پرسپولیس را ندارد. 
 
وی درباره شایعه مدیر عاملی حسین عبدی عنوان کرد: عبدی با استعداد و جوان است و توانایی اداره باشگاه پرسپولیس را دارد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال اسپانسر دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال باید مشخص شود تا این دو تیم در فصل نقل و انتقالات بتواند بازیکنان خوبی جذب کنند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار