استاندار تهران گفت: به منظور جبران کمبود آب و جلوگیری از هدر رفت آب احداث سد‌های زیرزمینی در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران مصوب شد.

تصویب احداث سدهای زیر زمینیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی، استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که امروز بعد از ظهر در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به دستور جلسه احداث سد‌های زیرزمینی اظهار کرد: به منظور جبران کمبود آب و جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین با توجه به اینکه بیش از 75 درصد مساحت ما در منطقه خشک و نیمه خشک است، احداث سد‌های زیرزمینی در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران مصوب شد.

وی افزود: به منظور ذخیره و استفاده از آب اجازه دادیم تا مطالعات احداث سدهای زیرزمینی انجام شود.

هاشمی به دستور جلسه دیگر شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشاره کرد و گفت:‌ یکی از مشکلات عمده ما، مصرف آب و برق است که در این جلسه نحوه مصرف را از دستگاه‌های اجرایی شروع کردیم و آن‌ها را موظف کردیم علاوه بر کنترل مصرف خود، گزارش ماهانه در رابطه با مصرف خود مشخص کنند تا مصرف آن‌ها نسبت به سال گذشته بررسی شود.

استاندار تهران همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به حضور موثر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اشاره کرد و افزود: در گذشته به بخش بودجه ملی ورود نمی‌کردیم اما امیدواریم با تشکیل این سازمان، بودجه ملی تامین شود.
 
وی در پایان با اشاره به ادامه سفرهای رییس جمهور به شهرستانهای استان تهران از بعد ماه مبارک رمضان گفت : از دستگاه های شهرستانهای جنوب شرق تهران و شهرستان ری می خواهم پروژه های پیشرفتی و بزرگ شهر خود را مشخص کنند تا پس از ماه مبارک رمضان طبق زمان بندی سفرهای رییس جمهور ادامه یابد.
 
انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار