رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان تهران مطرح کرد:

الزام تبدیل 236 میلیارد تومان بودجه عمرانی استان به 2 هزار قرداد

نعمت اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان تهران ، گفت: 236 میلیارد تومان اعتبار بودجه عمرانی استان تهران باید به 2 هزار قرارداد تبدیل شود.

الزام تبدیل 236 میلیارد تومان بودجه عمرانی استان به 2 هزار قردادبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نعمت اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان تهران، در شورای اداری استان تهران که عصر امروز دوشنبه در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای منابع موجود در استان تهران و کشور در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: ما در استان تهران ظرفیت‌های بسیار بالایی داریم و تاکید دولت بر نگاه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان تهران افزود: سهم 19 درصدی تولید بخش صنعتی در استان تهران، فعالیت 10 درصدی معادن کشور در این استان، فعالیت بیش از 50 درصد شرکت های خصوصی در استان، فعالیت 400 هزار واحد تولیدی و خدماتی، ثبت 81 درصدی سفارشات کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان تهران در ادامه افزود: 52 درصد از منابع مالی و درآمدهای کشور از استان تهران است و سهم کل اعتبارات حدود 3.27 درصد به این استان اختصاص دارد.

وی با اشاره به 236 میلیارد تومان بودجه عمرانی باید به 2 هزار قراداد تبدیل شود گفت: در سال گذشته نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری تهران بدون اطلاع ما پرداخت شده است و همچنین  اگر در حوزه جرائم راهنمایی و رانندگی نیز همین اتفاق می‌افتد و اگر این منابع در استان تهران و کشور جمع شود و در شورای برنامه‌ریزی استان تهران مطرح شود مشکلات حل خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان تهران در پایان گفت: تحول بنیادی در امور راهبردی توسعه؛ برنامه‌ریزی در توسعه متوازن شهرهای پیرامونی؛ رصد مشکلات توسعه استانی 3 ماموریت کلیدی ریاست جمهور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است.

که امیدوارم انشاالله با انتصاب اینجانب به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این راستا موفق باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار