مربی تیم ملی کانو جوانان فدراسیون قایقرانی گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان برای گروه جوانان فرصتی برای آزمون و خطا خواهد بود.

عرفان کرمی، در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان، تیم ملی زیر 23 سال با سه ورزشکار جوان و 2 ورزشکار زیر 23 سال عازم رقابت‎های جهانی می‌شوند. 
 
وی تصریح کرد: از گروه سنی جوانان محمد بنی رضایی و یاسین قمری و شروین پاکدلان منتخب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان شدند و از گروه سنی زیر 23 سال احتمالاتی هست که عادل مجللی از لهستان هم حضور در این تورنمنت حضور یابد.
 
کرمی در ادامه خاطر نشان کرد: این مسابقات به منظور آمادگی قایقرانان جهت شرکت در رقابت‎های آسیایی است و بدین خاطر که تا به حال مدالی کسب نکردیم، اگر بتوانیم به فینال B برویم جزو 18  کشور منتخب دنیا خواهیم شد. 
 
وی به مسابقات آسیایی اشاره و تاکید کرد: اگر چه برای حضور در مسابقات آسیایی نیازی به نتایج مسابقات قهرمانی جهان نیست، اما چون قایقرانان ما جوانان هستند و تجربه‌ای در زمینه مسابقات جهانی ندارند، این یک تجربه بزرگ برای ما محسوب می‌شود. 
 
**تمرینات را برای نتایج درخشان جدی‌تر می‌کنیم 

 مربی تیم ملی کانو در ادامه بیان داشت: مسابقات قهرمانی جهان تجربیات پاروزنان ما را افزایش می‌دهد و از نظر روانی ورزشکارانمان را آماده حضور در مسابقات آسیایی می‌کند زیرا 4 ماه قبل از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود. 
 
کرمی تاکید داشت: مسابقات قهرمانی جهان از اول تا چهارم مرداد برگزار می‌شود که ما 4 روز قبل از مسابقات  28تیر ماه اعزام می‌شویم. 
 
وی در ادامه اظهار داشت:در تاریخ  15آبان نیز مسابقات آسیایی را خواهیم داشت که سه ماه و نیم، زمان داریم و به همین منظور باید تمرینات را جدی‌تر بگیریم تا نتایج خوبی بدست آوریم چراکه با وجود رقبای بین المللی تجربه بیشتری کسب خواهیم کرد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از لحاظ گرفتن روادید در حال حاضر مشکلی نخواهیم داشت زیرا زمان کافی در اختیار داریم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار