مربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: در این مدت کم که زارعیان سرمربی تیم ملی جودو شده نمی‌توان از وی انتظار معجره داشت و باید به وی زمان داد.

سید ابراهیم حمیدی تنها مربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:یکی از بهترین جودوکارانی که در تیم ملی حضور دارد سعید مولایی است چون در اردوها خیلی زحمت می کشد و با غیرت تمرین می کند او خیلی سخت کوش است و با انگیزه بسیار بالا تمرین می کند و به خاطر همین زحماتی که می کشد نتیجه می گیرد و امیدواریم که در مسابقات جهانی هم بتواند مدال بگیرد. 
 
وی در خصوص سرمربی تیم ملی نیز اظهار داشت: در این مدت کم و با این بضاعت از زارعیان نمی‌توان انتظار معجره داشت باید به زارعیان زمان داد و حداقل تا 2 سال آینده نباید از وی انتظار داشت. 
 
مربی مدعو تیم ملی تصریح کرد: باید از تیم های پایه نیروهای جدید و نخبه به تیم ملی بزرگسالان تزریق شود تا زارعیان بتواند روی آنها کار کند و در آینده نتیجه‌اش را بگیرد. 
 
وی تاکید کرد: به نظر من برای برون رفت از این وضعیت در جودو باید مربیان را پرورش داده و با برگزاری کلاس های مستمر و آموزش های قهرمانی پروری و ایجاد انگیزه در بین مربیان مثلا دعوت ادواری به تیم ملی از آنها مربیان قهرمان پرور و با انگیزه بسازیم. 
 
حمیدی تنها عنوان داشت:‌ لیگ نوجوانان و جوانان باید جدی گرفته شود و به آنها اهمیت داده شود ممکن است نفرات خوبی در بعضی از استان ها باشند ولی چون آن استان در لیگ تیم ندارد، این جودو کار شناخته نمی‌شود، امیدواریم با تدبیری که سازمان لیگ می اندیشد لیگ بزرگسالان را در شهرستان ها هم برگزار کنیم تا هم تبلیغ باشد و هم انگیزه ای برای شهرستانی‌ها ایجاد شود. 
 
وی در خصوص بحث استعدادیابی فدراسیون خاطر نشان کرد: این کار فدراسیون، کار خیلی قشنگی است و امیدوارم که ادامه دار باشد و در این مقطع رها نشود و این پایگاه ها نیز پیگیری و عملکردشان از سوی فدراسیون رصد شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار