رییس مرکز پاسخوگیی به سوالات دینی از آمادگی این مرکز به ارائه خدمات به همه هموطنان از طریق تلفن ، سامانه پیامکی و سایت اینترنتی www.pasokhgoo.ir در همه ایام و در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران قم ؛ حجت الاسلام علي مخدوم با توجه به افزایش و استقبال مردم از سوالات دینی و شرعی و در ماه مبارک رمضان مرکز پاسخگویی از تمام ظرفیت خود برای جوابگویی و پاسخ به سوالات دینی عزیزان و هموطنان آماده است.

وي افزود:در حال حاظر پاسخگویی به مخاطبان با روشهای تلفنی و به صورت مستقیم و از روشهای الکترونیکی و نامه های الکتورنیکی است که در این بخشها پاسخ در کوتاه ترین زمان ارائه میگردد.

حجت الاسلام مخدوم در ادامه گفت : هموطنان گرامی میتوانند متن سوال را به همراه نام مرجع تقلید ، به سامانه پیامکی 30009640 ارسال نمایند و در مدت زمان کوتاهی پاسخ مربوطه را دریافت نمایند.

رئيس مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني خاطرنشان كرد: طرح  اذان تا اذان  در ماه مبارک رمضان امسال با هدف پاسخگویی از طریق محیط های اجتماعی و اتاق های گفتگو راه اندازی شده که هموطنان و علاقمندان میتوانند در فاصله بین اذان مغرب تا اذان صبح با ورود به آدرس اینترنتی مرکز  www.askdin.com  و www.askquran.ir و پایگاه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی www.pasokhgoo.ir   در جهت استفاده به فضاهای گفتگوی آنلاین وارد شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.