بابان : بی عدالتی باعث شد اردوی تیم ملی را ترک کنیم

ملی پوش وزن 84 - کیلوگرم کاراته گفت : به دلیل بی عدالتی شب گذشته اردوی تیم ملی را ترک کردیم چرا که انتخابشان را از قبل انجام دادند .

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امروز قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مردان در قم برگزار شود و نفرات اصلی برای رقابت های آسیایی یوکوهامای ژاپن اعلام شوند . در حالیکه به گفته مربیان و مسئولان تیم ملی گفته می شد که ملاک اصلی انتخاب رقابت های انتخابی است ولی طبق گفته سه تن از کاراته کاها ، معیار انتخاب نظر شخصی عده ای بوده و این سه کاراته کا یعنی موسی گنج زاده ، کیوان بابان و سعید فرخی شب گذشته اردو را ترک کردند . 

کیوان بابان کاراته کا وزن 84 -  در همین رابطه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : به دلیل بی عدالتی شب گذشته من به همراه موسی گنج زاده و سعید فرخی اردو را ترک کردیم چرا که به صورت علنی و خیلی واضح به ما توهین شد . 

وی ادامه داد : در جلسه روز گذشته دباغیان گفت که : من خودم کسانی که مد نظرم است را انتخاب کردم. 

بابان افزود : از همان ابتدای حضورشان حرفهایشان ضد و نقیض بود ، قبل از انتخابی اول گفتند که برای تیم اصلی 10  نفر را میخواهیم ولی 16 نفر را در تیم ملی نگه داشتند چرا که با این کار می خواستند جا را برای کسانی که مد نظرشان است باز نگه دارند. ملی پوش وزن  84 - کیلوگرم با اظهار تآسف بیان داشت : متآسفانه دراین چند سال اخیر بعضی از نفرات انقدر خیالشان راحت است که می دانند حتی اگر ببازند باز هم فیکس تیم ملی هستند . 

بابان تصریح داشت : آقایان همه در یک باند هستند و هر کاری که دوست دارند را انجام می دهند و عدالت برایشان بی معناست . 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار