برنامه تیتر؛

سمندر: اوایل با آشوری مشکل داشتم / آرین خو: بیشتر از درک آشوری مدیریت دارم

برنامه تیتر پنجشنبه شب با موضوع بررسی حاشیه های پیش آمده در فدراسیون کاراته روی آنتن رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا سمندر رییس فدراسیون کاراته با اشاره به حواشی اخیر فدراسیون کاراته در برنامه تیتر شبکه خبر گفت: من تمام اختیارات را به آرین خو مدیر سابق تیم ملی دادم اما او نتوانست با ما هماهنگ و با سایر مدیران فدراسیون کنار بیاید.


در ادامه این بحث آرین خو گفت: سمندر در دفترش به من اختیار تام داد و به من قول داد که دبیر و نایب رییس را تغییر دهد و مربیان هم به خاطر من قول همکاری دادند.

سمندر با بیان اینکه قصد شفافیت سازی بیشتری دارد، افزود: آرین خو تعامل نداشت. آشوری بیست است که کار اجرایی در فدراسیون کاراته را انجام میدهداما متاسفانه کسانی که زحمت می کشند را برخی ها به چالش می کشند.

رییس فدراسیون کاراته درباره دخالت دزاشیبی دستیار آرین خو گفت: دزاشیبی با دخالت در امور ، کار را به جایی کشاند که خودش را به جای آرین خو گذاشت تا جاییکه مقابل آشوری ایستاد و بجای آرین خو تصمیم گرفت.

آرین خوا فزود: باندی در فدراسیون حاکم است که اجازه ورود و خروج به کسی را نمیدهند. مشکل اصلی من نایب رییس بانوان و دبیر فدراسیون است.

در ادامه این مناظره محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته به صورت تلفنی روی خط برنامه تیتر آمد و گفت: متاسفم برای آرین [و که نمیتواند نقش مدیر داشته باشد. من احترام زیادی برای او قائل بودم اما او بی تقوا و مضرانه درباره من قضاوت کرد. خوشحال می شوم مشکلات و مضرات من را بگوید. من با سند تمام زحماتم را میتوانم بازگو کنم.
هرکسی بزرگ است باید بزرگی اش را ثابت کند نه اینکه در رسانه به من حرمت شکنی کند.

وی افزود من هم از مدیریت تیم های ملی کاراته قبلا توسط سمندر کنار گذاشته شدم اما من من هیچ گاه مصاحبه نکردم و دلسوزانه در مسابقات جهانی رفتیم و در آن مسابقات افتخارات زیادی کسب کردیم.

**آرین خو : بیشتر از درک آشوری مدیریت دارم
آرین خو ادامه داد: من بیشتر از درک آشوری مدیریت دارم. من سرجایم نشسته بودم و فدراسیونبه دنبال من آمد.
آشوری بیست سال در فدراسیون کار کرده و تمام فتنه ها زیر سر اوست.

آشوری گفت:آرین خو زحمات دیگران را از خوش شانسی به نام خودش ثبت میکند.

آرین خو با بیان اینکه با شفاف ساز باید مباحث مالی و ناموسی را بیان کند، گفت: یک سری مسایل را نمی شود عنوان کرد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد مسایل مالی عنوان کرد: این موضوع را بازرسان وزارت ورزش بررسی خواهند کرد.

سمندر هم افزود:سال قبل آشوری در مجموع 800 هزار تومان به فدراسیون کاراته کمک کرده است.

در ادامه دباغیان سرمربی جدید تیم ملی به روی خط تلفنی آمد و گفت:هیچ وقت از فدراسیون و سمندر انتقاد نکرده ام. با تمام حواشی سال قبل توانستیم مقام ارزشمندی را در جهان کسب کنیم بهتر است یک طرفه قضاوت نکنیم.
سمندر مدیر روراست و باصداقتی است و چون بیش از اندازه صداقت دارد این مشکلات به وجود می آید.

سلیمانی سرمریی مستعفی تیم ملی هم افزود:از ابتدا هم به این فدراسیون اعتماد نداشتم و با اعتماد به آرین خو و تماس های مکرر پذیرفتم.

سمندر با بیان اینکه حرمت کاراته ازبین رفته است گفت:بعد از این استعفاها سه ماه وقت برای مسابقات آسیایی داریم.

آرین خو با بیان اینکه چند ماه قبل آشوری مربیانش را انتخاب کرده است گفت:من از یک ماه قبل نامه استعفایم را داده بودم . من ، سمندر و آشوری در جایی نیستیم که از تمرینات فنی سرمربی ایراد بگیریم.اگر سمندر از تمرینات ناراضی بودباید به مدیرش میگفت.در زمان مدیریت آشوری در تیم های ملی بد شکل ترین اردوها و بدون نظافت را داشتیم.

وی در پایان گفت: سمندر قبلا بمن گفته بود که شهرام هروی را به دلیل آنکه مشکل دارد برای مربیگری نیاوردیم اما حالا او سرمربی تیم ملی امید شده است. این فدراسیون در کل مشکل دارد.

سمندر هم ادامه داد: بله من در آن زمان این مطالب را گفته بودم اما هیچگاه برای کسی کمیته انضباطی نداشتیم.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار