عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی به عنوان یکی از کشور های فعال اوپک باید با وجود تحریم ها و تاثیر آن بر بازار نفت حق خود را از اوپک بگیرد .

به گزارش خبرنگارگروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران از رودهن، حسین امیری کوهینان در در مورد نقش ایران در بحث انرژی در دنیا گفت: اتفاقاتی که در بدنه مدیریت اوپک متولی بازار انرژی در جهان افتاده است به نفع ایران اسلامی نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود فشارهای اقتصادی استکبار جهانی در حوزه اقتصاد و تاثیر پذیری جریان بازار جهانی نفت از سوی امریکا و اسرائیل ایران اسلامی باید سهم خود را در اوپک بگیرد و تحقق این امر هنر وزیر نفت را نشان می دهد .

امیری کوهینان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در اوپک باید حق خود را بگیرد، اضافه کرد: ایران اسلامی در بازار تجارت جهانی سوخت باید جایگاه اصلی خود را به عنوان کشوری فعال در اوپک بدست آورد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: تولید داخلی در شاخه سوخت باید از رونق خاصی برخوردار شود و این طراوت و شادابیس باید در صنعت انرژی ایران اسلامی پدید آید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.