رییس انجمن فیزیوتراپی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

گلایه انجمن فیزیوتراپی از تفاوت تعرفه‌ای

رئیس انجمن فیزیوتراپی با اشاره به وضعیت تعرفه‌های این رشته گفت: تعرفه‌ مصوب هیئت دولت با تعرفه‌ مندرج در سایت وزارت بهداشت تفاوت دارد.

اسماعیل ابراهیمی رئیس انجمن فیزیوتراپی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت تعرفه‌های این رشته پزشکی اظهار کرد: تعرفه‌ مصوب هیئت دولت با تعرفه مندرج در سایت وزارت بهداشت تفاوت دارد این مسئله را با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی جلسه‌ای در میان گذاشتیم این جلسه در روز گذشته برگزار شد.

وی افزود: فیزیوتراپی در کتاب تعرفه‌ها جز رشته‌های پاراکلینیک قرار گرفته در حالیکه این رشته جز رشته‌های کلینیک محسوب می‌شود.

رئیس انجمن فیزیوتراپی تصریح کرد: میزانk برای متخصصین رشته‌های توانبخشی از جمله فیزیوتراپی 17 هزار تومان در نظر گرفته شده است این مسئله در حالی است که این میزان برای رشته‌های کلینیکی 20 هزار  تومان است و رشته‌های توانبخشی بیشترین ارتباط را با بیمار دارند.

وی در خصوص نتیجه جلسه تعرفه‌ با معاونت درمان وزارت بهداشت بیان کرد: تا کنون نتیجه‌ای برای فیزیوتراپ‌ها در خصوص تعرفه‌ها حاصل نشده است. همچنین این انجمن در خصوص تعرفه‌ها با معاونت پشتیبانی سازمان نظام پزشکی نیز جلسه‌ای برگزار کرد و در آن جلسه به بحث در این خصوص پرداخت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار