در ماه رمضان ۳۰ برنامه زنده قرائت قرآن در شهرهای مختلف خوزستان برگزار می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت:برای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلف و ویژه ای را در مساجد و حسینیه ها برنامه ریزی کرده ایم زیراحال و هوای معنوی در مساجد و حسینیه ها درمبارک این ماه طبیعتا متفاوت است.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۶۵ مبلغ بومی، اعزامی قم و دانشجویان قرآنی به شهرهای مختلف خوزستان اعزام می شوند، در روز اول ماه مبارک رمضان طرح جزء خوانی را با همکاری صا و سیما و پخش به صورت زنده در بقاع متبرکه برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: طرح ضیافت الهی همچون سالهای گذشته در امامزادگان و بقاع برگزارمی شود، در کنار این طرح اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان هم اجرا می شود و به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با تابستان طرح نشاط معنوی نیز به صورت همزمان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری در شهرهای مختلف با همکاری صدا و سیما و سپاه به مدت ۶ روز از ۱۵ تا ۲۱ رمضان برگزار می شود. برنامه احیا شب های قدر در امامزاده های شاخص خوزستان از جمله علی ابن مهزیار اهوازی، مقام صاحب الزمان و امامزاده حیدر بهبهان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی افزود: روز ۲۳ و ۲۴ ماه رمضان در امامزاده علی ابن مهزیار اهوازی برنامه ای به صورت زنده هم از شبکه استانی و هم از شبکه سراسری پخش می شود.

وی همچنین گفت: استان خوزستان برای چهار سال اجرای طرح آموزش و قاری کردن یک میلیون نفر را متقبل شده است در سال ۹۳ خوزستان ۲۰ هزار و ۷۰۰ و امسال نیز ۲۳ هزار نفر را متقبل شده است ، خوزستان در میزان سهمیه تعیین شده بعد از تهران مقام دوم را دارد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.