با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با استفاده از نرم افزار پیام رسان "بی تالک"، موجب هتک حیثیت پیرمردی در شیراز شده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز، رئیس پلیس فتا فارس گفت: فردی مسن با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران اين پليس مدعی شد كه مدتی است در شبکه اجتماعی بی تالک صفحه ای ساخته شده که شماره تماس وی به همراه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و عناوین خلاف عفت عمومی در آن درج شده است.

سرهنگ سيد موسی حسينی ادامه داد: متهم با عنوان این که از شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان تلفن همراه هیچ اطلاعی ندارد، خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

وي افزود: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کرده و در نهايت موفق به شناسایی متهم شدند.

اين مقام انتظامي گفت: با احضار متهم وی منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به بزه انتسابي خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام گيری عنوان كرد.

سرهنگ حسینی با تأكيد بر اينكه شبکه های اجتماعی مکانی برای تسویه حساب های افراد نیست افزود: با کاربرانی که قصد سوءاستفاده از فضاي مجازي را دارند، برخورد قانوني خواهد شد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.