جلسه صبح امروز مجلس با حضور سخنگوی دولت یازدهم و وزیر آموزش و پرورش به صورت غیرعلنی آغاز شد.

نوبخت و فانی در جلسه غیرعلنی بهارستان / استیضاح وزیر آموزش و پرورش لغو می‌شود؟به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ سیصد و سی و یکمین جلسه مجلس نهم دقایقی قبل به صورت غیرعلنی آغاز شد.

براساس این گزارش محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سخنگوی دولت یازدهم به همراه علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه غیرعلنی صبح امروز_سه شنبه 26 خرداد_ مجلس حضور دارد.

این در حالی است که این روزها استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی بوده و حتی عصر روز یکشنبه هفته جاری نیز جلسه‌ای با حضور فانی و طراحان استیضاح وی در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بعد از پایان جلسه مذکور به خبرنگاران گفته بود؛ هیچ‌یک از طراحان استیضاح امضای خود را پس نگرفته‌اند.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی نیز حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس گفته بود که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارجاع می‌کنیم تا نظر آنها هرچه بود به آن عمل کنیم.

تاکنون طراحان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به خواسته خود اصرار کرده و امضای خود را پس نگرفته‌اند.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، اگر فقط 10 نفر از نمایندگان به خواسته خود اصرار کنند و امضای خود را پای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش نگهدارند، هیئت رئیسه مجلس موظف است استیضاح را در دستور کار مجلس قرار دهد.

بنابراین باید منتظر نتیجه غیرعلنی امروز مجلس با وزیر آموزش و پرورش و سخنگوی دولت یازدهم باشیم و ببینیم که آیا خواهند توانست نمایندگان را از ادامه کار برای استیضاح علی‌اصغر فانی قانع کنند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار