سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با استیضاح‌کنندگان خبر داد.

برگزاری نشست مشترک «فانی» با استیضاح کنندگان/هیچ‌یک از نمایندگان اعلام انصراف نکردندعبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه امروز با حضور «علی اصغر فانی» وزیر آموزش و پرورش، استیضاح کنندگان این وزیر و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد.

وی افزود: موارد استیضاح بررسی و مورد بحث قرار گرفت و در این راستا پاسخ‌هایی نیز ارائه شد اما قرار شد که استیضاح برای هیئت رئیسه ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چنانچه امضای استیضاح کنندگان بالاتر از 10 امضا بماند، این استیضاح به صحن علنی ارسال، در غیر این صورت استیضاح از وزیر آموزش و پرورش منتفی خواهد شد.

فیاضی تأکید کرد: جلسه امروز نشان داد که نمایندگان از استیضاح خود انصراف نکرده و همچنان نمایندگان بر استیضاح خود پافشاری دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۴:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
امید که روزی برسد که همه مسئولین در تلاش بیشتر خدمت به کشور و مردم اباشند
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۴:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
امید وارم که مجلس پیش از این که وزیری به مردم و کشور آسیب وارد کند اول سابقه کاری و دوم نظارت برکار فعلی او در نظر داشته باشند
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
از اینکه نمایندگان محترم یک حرکت مناسب و شایسته انجام داده اند کمال تشکر را داریم.به امید انتخاب جایگزین مناسب
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۱:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
ایشان باید زودتر استیضاح می شدند. ما معلمین به فرد شجاعی نیاز داریم که بتواند از حقوقمان دفاع نماید
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
امیدواریم شخصیتی مانند آقای دکترحاج بابایی بیاید و بتواند وضعیت آموزش و پرورش و سرنوشت دانش آموزان را به راه درست هدایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۰:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
باسلام و احترام - ما از طرح استیضاح خو شحالیم به شرطی که جایگزین ایشان فردی توانمندتر باشد نه اینکه خدای نکرده وزارت مانند دانشگاه ها ماه های طولانی با سرپر ست اداره شود !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناظم
۲۰:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
آموزش وپرورش در کشور به صورت غیر انتفایی شده به طوری که در مدارس دولتی نیز از اولیای دانش آموزان به هر نحو ممکن پول دریافت میکنن یا این که مدارس دولتی به شکل هیئت امنایی درآمده و شهریه دریافت میکنند . به طور خلاصه کسانی که بضاعت مالی ندارند تحصیل برای آنها دشوار شده از مسئولین خواهش میکنم به فکر همه اقشار جامعه باشندمخصوصا قشر آسیب پذیر جامعه تا شاهداین نباشیم که دانش آموزی به خاطر مشکل مالی ترک تحصیل کنه.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
نماینده گان محترم من معلم و اکثر همکارانمان از این استیضاح خوشنودیم ، چونکه در دوران وزارت ایشان هیچ نشاطی در آموزش و پرورش ایجاد نشد که هیچ بلکه زمینه دلزدگی معلمان فراهم گردید.
آخرین اخبار