معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه آمل ازتشکیل کارگروه حمایت سرمایه‌گذاران غذایی در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ جعفررسولی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان، که درفرمانداری آمل تشکیل شد.تشکیل کارگروه اشتغال در دو حوزه حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید با سازوکار جدید را از اهداف این کارگروه بیان وافزود: توجه به این دو امر موجب کمک و تداوم اشتغال و جذب نیروی جدید می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت سرمایه‌گذاران غذایی در این شهرستان،ادامه داد: این کارگروه به منظور شناسایی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال مشکل‌دار و رسیدگی به مشکلات این واحدها ایجاد شده است.

رسولی با اعلام اینکه در کمیسیون کارگری باید این شرکت‌های مشکل‌دار برجسته‌تر شود، تصریح کرد: در این کمیسیون رسیدگی مشکلات واحدهای تولیدی با بانک‌ها و عدم مدیریت صحیح در اولویت قرار گیرد.

رسولی یکی از مهم‌ترین رفع مشکل این واحدها را ارائه کار اصولی عنوان کرد و گفت: در این امر همه ادارات اجرایی باید مشارکت و همکاری داشته باشند و آمار دقیقی از واحدهای فعال مشکل‌دار جمع‌آوری شود.

معاون فرماندار آمل ادامه داد: با ایجاد این تعامل و جمع‌آوری تعداد واحدهای تولیدی دقیق، مشکلات در امر بیکاری و جذب نیروی جدید مرفع خواهد شد.

رسولی با اشاره به شرکت‌های تولیدی فعال برای جذب جوانان بومی، بیان کرد: این شرکت‌ها باید نسبت به جذب جوانان بومی در اولولیت کاری خود قرار دهند تا فرصت‌های شغلی را برای آنها فراهم شود.

وی مهم‌ترین دغدغه دستگاه‌های اجرایی ایجاد راهکار اصولی برای اشتغال‌زایی بیکاران این شهرستان باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.