عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و جوانان همچنان در حال بررسی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره است و به طور حتم اعضای جدید پس از بررسی های لازم مشخص خواهند شد.

وزارت ورزش  هنوز در حال بررسی است/ اعضا هیات مدیره پس از بررسی مشخص می شوندشاهرخ سبک دست در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص تعیین زمان هیات مدیره اظهار داشت: انتخاب اعضای هیات مدیره هنوز مشخص نیست اما وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی و رسیدگی به این مساله است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم وزارتخانه چه زمانی اعضای جدید هیات مدیره را انتخاب می کند،اما امیدوارم این مساله طی یکی، دو روز آینده حل شود.
 
 وی در خصوص مخالفت باشگاه نفت با حضور منصوریان در باشگاه استقلال اظهار داشت: به نظر من منصوریان مربی جوان و توانمندی است و همانطور که می دانید باشگاه نفت شب گذشته مخالفت خود را با حضور این مربی در باشگاه استقلال اعلام کرد و این طور که به نظر می رسد باشگاه نفت بر روی مربی خود سرمایه گذاری کرده و در حال حاضر کاری از دست ما بر نمی‌آید.
 
وی بیان کرد: در صورتی که باشگاه نفت تهران بر تصمیم خود مصمم باشد ناگزیر هستیم تا با مربیان دیگر وارد مذاکره شویم تا فصل نقل و انتقالات را از دست ندهیم اما باید بگویم افشارزاده پیگیر تمامی موارد باشگاه است و به طور حتم شرایط خوبی برای فصل آینده به زودی رقم خواهد خورد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kami
۱۴:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
مذاکرات ۵+۱ دیگه بود الان باید تموم میشد
اینا می خوان استقلال نتیجه نگیره!!!!!!'
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
وزارت ورزش 3 هفته است که در حال بررسی برای تعیین هیئت مدیره و مدیر عامل استقلال است و پس از اینکه همه تیمها یارگیری کردند و مربیانشان مشخص شد در فاصله چند روز به شروع لیگ جدید اعضاء هیئت مدیره استقلال و سرمربی اش معرفی می شوند و همینطور زمان است که از دست استقلال میرود .
آخرین اخبار