سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: هیچ مذاکره ای با گیتی پسندی‌ها برای حضور در کادر فنی خوراکچی نداشته‌ام و این شایعه را تکذیب می کنم.

رضا صادقی سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال / گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  گفت: زمانیکه سرگرم مذاکرات با مسئولان تیم کاشی نیلو بودم شایعاتی مبنی بر مذاکره‌ام با دیگر تیم اصفهانی به عنوان زیر مجموعه خوراکچی در برخی رسانه‌ها انتشار یافت اما باید بگویم که تمام این صحبت ها کذب محض بوده و به صورتی حرفه ای نشر داده شده بود، با گیتی پسندی ها در این خصوص هیچ مذاکره ای نداشتم زیرا درگیر بررسی وضعیت تیم کاشی نیلو بودم تا در صورت مساعدت هیات مدیره تیمی با برنامه و هدف راهی رقابت‌ها کنیم. 
 
وی افزود: پس از توافق با مسئولان کاشی نیلو و طی قراردادی مشروط به مدت دو سال تصمیم به ادامه همکاری با این تیم گرفتم البته به دلیل فرصت کوتاه 25 روزه تا آغاز رقابتها و همچنین جدایی بسیاری از بازیکنان سال گذشته تیم، کار دشواری در پیش داریم. 
 
تاکنون از لیست 16 نفری که در اختیار باشگاه قرار گرفته تنها با 3 بازیکن مذاکرات اولیه انجام شده که به طور حتم ادامه این روند پیامد مطلوبی در پیش ندارد زیرا باید با تسریع فعالیت های جذب بازیکن بلافاصله اردویی تشکیل شود و بازیکنان پس از انجام تمرینات بدنسازی در شرایط رقابتی قرار گیرند. 
 
صادقی در ادامه بیان داشت: انجام به موقع تمرینات بدنسازی و تقویت بازیکنان فاکتور مهمی در رقابت های لیگ است زیرا در لیگ حرفه‌ای ایران با توجه به زمان طولانی آن رقابت‌هایی فرسایشی را در پیش داریم و تیمی که با بازیکنان نیز آماده پا به رقابت ها بگذارد و به طور حتم بازنده است به همین منظور برای استارت تمرینات باشگاه مهلتی 8 روزه دارد تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنند. 
 
سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو اظهار داشت: همه می دانند که امسال مشکلات زیادی سر راه دارم اما به انجام کارهای دشوار علاقمندم و اطمینان دارم در صورت جذب بازیکنان تیم کاشی نیلو نه برای بقاء در جدول بلکه برای حضور در اواسط جدول می‌جنگد، تاکنون مسئولان باشگاه مساعدت کرده‌اند و بودجه متوسط و ایده آلی برای تیم در نظر گرفته‌اند امیدوارم شرایطی فراهم شود تا کاشی نیلو قادر باشد از حضور چند بازیکن با تجربه نیز در ترکیب بهره‌مند شود زیرا در لیست من 8 بازیکن زیر 23 سال و امید حضور دارند که کار با نامی های لیگ باعث آموزششان می شود تا در آینده ای نزدیک به تیم ملی معرفی شوند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سیاست باشگاه بومی گرایی است امیدوارم بازیکنان اصفهانی که سالهای گذشته در تیم های لیگ برتری حضور داشته‌اند در صورت پیکاری به کاشی نیلو بپیوندند تا زحمات مسئولان برای حفظ این تیم در استان با تلاشهای ما به نتیجه برسد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار