پاسور تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران برای کسب نتیجه نیاز به فرصت داشت و برخی افراد صحبت هایی کردند که نشان داد درک درستی نسبت به این موضوع ندارند و از خانواده والیبال نیستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی مهدوی پس از کسب دومین پیروزی برابر روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی افزود: بازی خیلی خوبی بود. این پیروزی را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه مسابقه با قهرمان المپیک بسیار سخت است، گفت: شکست روسیه در دو مسابقه متوالی و کسب شش امتیاز کار آسانی نیست. قبل از خروج از ایران گفته بودم که مردم باید صبور باشند تا تیم ایران به نتیجه برسد.

پاسور تیم ملی والیبال افزود: گروه ایران بسیار سخت بود، تیم ایران چند بازیکن جوان داشت و هماهنگی نیاز به زمان داشت و در ضمن ایران همیشه در بازی های اول تورنمنت مهمی مثل لیگ جهانی با مشکل آغاز می کند اما خوشبختانه تیم به هماهنگی رسید.

مهدوی در ادامه با یادآوری اینکه برخی افراد صحبت هایی کردند که معلوم شد از خانواده والیبال نبودند، گفت: دوستداران والیبال می دانستند که باید کمی صبر و حوصله داشته باشند تا تیم ایران به همدلی و هماهنگی لازم دست یابد.

وی درباره دیدارهای تیم ایران در تهران گفت: بازی با حریفان در تهران راحت تر است زیرا حمایت 12 هزار نفر را خواهیم داشت و قول می دهیم که تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار