رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامیگفت: از ویژگی های مرحوم قدیریان مردمی بودنش بود این بدان معناست که با هر صنفی نشست و برخواست می کرد و ویژگی دیگر وی اعتقاد عمیق به ولایت فقیه بود.

قدیریان عمیقا معتقد به ولایت فقیه بود
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران "غلامعلی حدادعادل" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم سومین سالگرد ارتحال حاج احمد قدیران که عصر امروز یکشنبه 24 خرداد در مجتمع سرچشمه برگزار شد با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه حشر اظهار داشت: خداوند در این آیات از مسلمین می خواهد هم برای خود و هم برای برادران مومن خود طلب مغفرت کنند. 
 
وی با اشاره به این که مرحوم قدیریان را در سال های بعد از انقلاب شناختم گفت: اما تصویری که از وی در ذهن دارم تصویر مردی متقی و مومنی با اخلاص است. این فرد هر وقت کسی او را می دید در حال کار کردن برای انقلاب بود اما ذره ای در اندیشه نام و نشان برای خود نبود.  
 
وی ادامه داد: هر جا کار بود قدیریان نیز آنجا بود و این مرد هیچ گاه ادعای شهرت یا ثروت نداشت. 
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس از دیگر ویژگی های مرحوم قدیریان را مردمی بودن وی دانست و ادامه داد: حاج احمد با هر صنفی نشست و برخواست می کرد و جوشیده از متن مردم بود و زبان مردم را می فهمید مرحوم قدیریان عمیقا معتقد به ولایت فقیه بود و عشق به امام و مقام معظم رهبری داشت.  
 
حداد عادل با بیان این که مهم است که از یادگارهای حاج احمد و اهداف او به درستی استفاده کنیم تصریح کرد: وظیفه ما آن است که راه وی را ادامه دهیم و در خدمت انقلاب باشیم. امروز به همان اندازه که قدرت جمهوری اسلامی آشکار شده دشمنی دشمنان این نظام نیز نمایان شده است. 
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه امروز روز وحدت همه دوستداران انقلاب و امام است خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و دست به دست یکدیگر گوش به فرمان معظم له برای دفاع از انقلاب و حفظ میراث امام خمینی(ره) باشیم.

وی با بیان این که دشمن به بهانه دروغین استفاده ایران از سلاح هسته ای نظام جمهوری اسلامی را تحریم نفتی می کند گفت: آن وقت داعش را برای نابودی بیداری اسلامی در منطقه خلق می کند و نفت کشورهای اسلامی را از این گروهک تروریستی می خرد تا این گروهک بتواند به آدم کشی بپردازد و نام اسلام و چهره اسلام را خراب کند.  
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: با این شرایط کفر با چهره کریهی در منطقه ظاهر شده است و باید به احوال کسانی گریست که هنوز به غرب ستم کار ریاکار خوشبینند.  
 
حداد عادل ادامه داد: در شرایط امروز شبهه ای برای کسی باقی نمانده است که عربستان به دستور چه کسی مردم یمن را می کشد و تمام سازمان های بین المللی سکوت اختیار کرده اند آیا همین واقعیت کافی نیست تا روشن فکران ما از تفکر غربی قطع امید کنند؟ 
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که جنایات انجام شده توسط عربستان سبب نمی شود که سازمان های بین المللی زبان به اعتراض در برابر این اقدامات باز کنند تصریح کرد: با این شرایط تمام کنوانسیون ها زیر پا گذاشته می شود و اسرائیل آشکارا خبر از همکاری ریاض تلاویو می دهد. 

وی در پایان با نثار درود به روان پاک امام خمینی(ره) که چهره غرب را به ملت ایران و همه جهان نشان داد برای مقام معظم رهبری آرزوی طول عمر کرد و ابزار امیدواری کرد که ملت غیور ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری پله های ترقی را طی کند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار