معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام هزار و 600 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان همدان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام علی مراد کیانی درجمع خبرنگاران افزود: مبلغان در ماه رمضان با رویکرد استحکام بخشی پایه های اعتقادی، ایمانی و تقویت نشاط معنوی در مردم در قالب چهار اولویت اصلی و ۲۰ اولویت فرعی حضور پیدا خواهند کرد.


حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۲۵ روستا و هزار و ۷۹۰ مسجد در استان همدان وجود دارد افزود: در ماه رمضان امسال بیش از هزارو ۶۰۰ مبلغ و مبلغه به مساجد استان اعزام می شوند.


وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از مبلغان اعزامی بومی و ۲۰ درصد غیربومی هستند یادآورشد: این تعداد مبلغ بومی در استان همدان ظرفیت بسیار خوبی است و استان همدان در مقایسه با استان های همجوار از وضعیت بهتری برخوردار است.


معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان تاکید کرد: در این راستا باید به نشاط معنوی برنامه ها به منظور جذب جوانان بیشتر توجه شود.


حجت الاسلام کیانی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تعداد ۳۸ پایگاه سفیران امید برپا و در همین راستا مربیانی نیز از استان قم به همدان اعزام خواهند شد.


وی با تاکید براینکه در اجرای برنامه های پایگاه سفیران امید اولویت سازمان تبلیغات محله محوری است، افزود: دراین زمینه اجرای برنامه ها به شورای فرهنگی محلات سپرده می شود که اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان آموزش صحیح خوانی قرآن، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی را از جمله برنامه های پایگاه سفیران امید عنوان کرد.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: همدان ، اعزام ، مبلغ ، مناطق ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.