مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ خط مشی کیفیت خبر داد.

به گزارش حوزه راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، آرش خدایی اظهار داشت: سازمان به عنوان نماینده حاکمیت در صنعت حمل ونقل هوایی با سیاست گذاری، برنامه ریزی، تنظیم مقررات و دستورالعمل‌های مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و هماهنگ با سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) زمینه توسعه پایدار ایمن و امن صنعت و افزایش رضایت عمومی از حمل و نقل هوایی را فراهم می‌آورد.

وی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر نگرش فرآیندی بهره گیری از منابع انسانی متخصص و کارآمد، بهبود مستمر؛ علاوه بر رعایت قوانین، مقررات و الزامات ملی و بین المللی، باید انتظارات ذینفعان صنعت حمل و نقل هوایی را برآورده کند.

مدیر کل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این خط مشی تاکید شده است این مهم با مشارکت همه کارکنان و مدیران در تمامی سطوح سازمانی در اجرای نظام مدیریت کیفیت بر اساس سیستم های نوین مدیریت کیفیت و رهنمودهای ارائه شده از سوی ایکائو محقق خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: برای نیل به کیفیت مطلوب؛ سیاست‌هایی از جمله توسعه پژوهش و برنامه ریزی، استقرار فرایندهای اثربخش و حذف فرایندهای غیرضروری، پیروی از الگوهای مؤثر و پایدار نظارتی و وضع مقررات یکنواخت، بهبود عملکرد کارکنان از طریق افزایش دانش، مهارت وتجربه و ارتقای رضایت شغلی، فرهنگ کیفیت، تأمین رضایت ذینفعان و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی سازمان و بهپویی مستمر از طریق ارزیابی داخلی و بازنگری مداوم روش‌ها مورد تاکید است.

وی افزود: بر اساس خط مشی تعیین شده از سوی  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تمامی همکاران در سازمان متعهد هستند برای استقرار نظام مدیریت کیفیت و تحقق سیاست‌ها و 
توسعه صنعت ایمن، امن و پایدار حمل و نقل هوایی تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار