سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: خوشحالم عده ای در گردهمایی روز گذشته هر چه در دل خود بود، بیان کردند و کم و کاستی ها مطرح شد.

مهران حاتمی عضو کمیته مربیان بسکتبال بعد از برگزاری سمینار بسکتبال برنامه محور در گفتگو با خبرنگار بسکتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تجمع مربیان توضیح داد: در مجموع جلسه خوب و مثبتی بود. خوشحالم که عده ای صحبت کردند و کم و کاستی ها را گفتند. امیدوارم این صحبت ها منتقل و تصمیم گیری خوبی بر این اساس انجام شود.

سرمربی پتروشیمی با بیان اینکه "گردهمایی دیروز حرکت زیبایی بود" ادامه داد: من در سال های قبل هم عضو کمیته مربیان بودم. این کمیته نیاز به تغییراتی داشت و باید به روز می شد. قرار است مجموعه ای از کارگروه مربیان تشکیل شود که آن مجموعه در مورد آینده کمیته مربیان نقش اصلی را ایفا کند. در حقیقت مصوبات آیین نامه کمیته مربیان از طریق این گروه عملی می شود.

حاتمی تاکید کرد: مهم این است نفراتی که هستد، پی گیری چیزهایی باشند که می خواهند. اگر تنها صحبت از حضور باشد که همیشه این حضور بوده است. ما به یک انرژی و کار تازه نیاز داریم. امیدوارم به چیزی که می خواهیم، برسیم. به عنوان یکی از اعضا کمیته از تمام نفرات قبلی هم تشکر می کنم.

وی گفت: امیدوار بودم در این جلسه مربیان هر چه در دل خود بود را بگویند. کم و کسری موجود را به طور جدی اعلام کنند. خوشحالم عده ای این کار را انجام دادند. به عنوان یک مربی از نظرات آنها استفاده کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار