برومندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی معضل زمین‌خواری در کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌ طبیعی از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: معضلات حوزه کشاورزی و زمین‌خواری‌ها در این جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

"محمدمهدی برومندی" سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد. 
 
وی ادامه داد: با توجه به تخصصی بودن کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در حوزه کشاورزی و زمین‌خواری در مجلس به منظور بررسی و پیگیری معضلات این حوزه از سخنگوی دستگاه قضا دعوت کرده‌ایم تا در این جلسه حضور یابد. 
 
نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تصریح کرد: دستگاه قضا مسئول رسیدگی به بخش قابل توجهی از موارد زمین‌خواری، حفظ منابع آب و خاک و سوءاستفاده‌هایی است که بعضا در این حوزه صورت می‌گیرد.

برومندی بیان داشت: البته موضوع اختلافات تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی و چاه‌های غیرمجاز نیز در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌ طبیعی با تاکید براینکه پرونده خاص زمین‌خواری در این جلسه مطرح نیست، خاطرنشان کرد: در این کمیسیون در ارتباط با موارد به صورت کلی صحبت می‌شود که گزارش مبسوط آن را بعد از جلسه اعلام خواهیم کرد. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار